dc.contributor.advisor |
Στρουθόπουλος, Χαράλαμπος |
|
dc.contributor.author |
Γεωργουδάκης, Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-06T12:31:46Z |
|
dc.date.available |
2019-02-06T12:31:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3814 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. Η αρχική σκέψη για την κατασκευή της διπλωματικής αυτής ήταν ότι θα έπρεπε να εξυπηρετεί ένα σκοπό, ήτοι να είναι χρήσιμη. Βασικός σκοπός της διπλωματικής είναι, να καταφέρει να παρουσιάσει τις βασικές τεχνικές και λειτουργίες για την κατασκευή παιχνιδιών 3Δ, χρησιμοποιώντας μία από τις κορυφαίες μηχανές γραφικών στην βιομηχανία κατασκευής γραφικών, την Unreal Engine. Η ανάπτυξη εξάλλου 3Δ παιχνιδιών χαίρει ραγδαίας ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και θεωρείται από τους πιο πολύπλοκους τομείς στην επιστήμη της πληροφορικής και αυτό διότι πολλές φορές απαιτείται η προσομοίωση και η μεταφορά πραγματικών γεγονότων σε μια μηχανή, που όπως όλοι γνωρίζουμε λίγο πολύ, δεν καταλαβαίνει παρά μόνο βασικές πράξεις αριθμών. Η διπλωματική αυτή εργασία αποτελείται από μία σειρά βίντεο, πολύ προσεκτικά κατασκευασμένα, έτσι ώστε αφενός να μυήσει αυτούς που δεν γνωρίζουν καθόλου τον κλάδο κατασκευής 3Δ γραφικών και αφετέρου να εμπλουτίσει τις γνώσεις όσων ήδη έχουν ασχοληθεί με αυτόν τον κλάδο και γιατί όχι να χρησιμοποιήσουν για τα δικά τους παιχνίδια την μηχανή γραφικών Unreal Engine. Η διδασκαλία μαθημάτων που έχει κατασκευαστεί με την βοήθεια της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης Open eClass, φτιάχτηκε με γνώμονα να μπορούν όλοι να την παρακολουθήσουν, δηλαδή χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις πληροφορικής ή προγραμματισμού. |
el |
dc.format.extent |
73 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
el |
dc.subject |
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
371.358 |
el |
dc.title |
Εγκατάσταση και ανάπτυξη πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης ανοιχτού λογισμικού για την μηχανή γραφικών Unreal Engine |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.contributor.master |
ΠΜΣ "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ" |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Unreal Engine |
el |
dc.subject.keyword |
Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Open eClass |
el |
dc.subject.keyword |
Ασύγχρονη εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαιδευτικά προγράμματα |
el |
dc.subject.keyword |
Απομακρυσμένη εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Παιχνίδια 3Δ (3D) |
el |