Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η Περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Νέδος, Απόστολος
dc.date.accessioned 2019-01-23T09:12:23Z
dc.date.available 2019-01-23T09:12:23Z
dc.date.issued 2018-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3804
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, ως διαδικασία, στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων αγαθών και υπηρεσιών της εκπαίδευσης, του εκάστοτε εκπαιδευτικού οργανισμού κι αποτελεί αντικείμενο διαλόγου εντός της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στην παρούσα έρευνα, διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών σχετικά με το θέμα, αντλήθηκαν χρήσιμες πληροφορίες, που συμβάλλουν στον δημόσιο διάλογο για την ανάγκη εισαγωγής διαδικασιών βελτίωσης της ποιότητας των εκπαιδευτικών οργανισμών. Το δείγμα της έρευνας ήταν 105 εκπαιδευτικοί σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σερρών. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν τις ελλιπείς γνώσεις των συμμετεχόντων για τη ΔΟΠ, ταυτόχρονα όμως, περιγράφουν μια εργασιακή κουλτούρα που άτυπα συμβαδίζει με τις αρχές της ΔΟΠ και παράλληλα την αναγνώριση ότι υπάρχει ανάγκη για εισαγωγή διαδικασιών βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. el
dc.description.abstract As a process, Total Quality Management (TQM) in primary education, aiming continuous service quality improvement the service quality provided by the organization and is a topic of interest and of continuous debate inside education community. The main purpose of the present paper is to assess teachers’ attitudes of the Regional Unity of Serresupon their opinion. Useful information was collected, contributing to the public debate on the need to introduce quality improvement procedures for educational institutions. The sample consisted of 105 elementary school teachers in Serres. Findings highlight participants' incomplete knowledge of TQM.At the same time, results describe a working culture that informally complies with TQM’s principles while realizes the need of introducing process improvement actions in order to enhance services in primary education. en
dc.format.extent 72 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: η Περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διοίκηση Ολικής Ποιότητας el
dc.subject.keyword Στάσεις el
dc.subject.keyword Σχολικές μονάδες el
dc.subject.keyword Διοίκηση el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικοί el
dc.subject.keyword Total Quality Management el
dc.subject.keyword Attitudes el
dc.subject.keyword Schools el
dc.subject.keyword Administration el
dc.subject.keyword Teachers el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές