Στην σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν την ανάπτυξη της γνώσης, των ικανοτήτων και της δημιουργικής σκέψης των στελεχών τους, έτσι ώστε να είναι σε θέση να προσαρμόζονται στις συνεχείς αλλαγές του επιχειρησιακού περιβάλλοντος. Μέσα σε ευρύτερο πλαίσιο συνεχών και πολύπλοκων αλλαγών, οι σύγχρονες επιχειρήσεις πρέπει να είναι ευέλικτες. Ο κύριος σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η διερεύνηση του στρατηγικού προσανατολισμού της επιχείρησης και της σύνδεσης του με την απόδοση της επιχείρησης, την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών. Για την διεξαγωγή της έρευνας και την απάντηση των ερευνητικών ερωτήσεων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε με βάση προηγούμενες έρευνες στο πεδίο του στρατηγικού προσανατολισμού και της ικανοποίησης των εργαζομένων, και μεταξύ άλλων βρέθηκε ότι όσο υψηλότερα είναι τα επίπεδα στρατηγικού σχεδιασμού τόσο υψηλότερη είναι και η απόδοση της επιχείρησης καθώς επίσης πως όσο υψηλότερα είναι τα επίπεδα στρατηγικού σχεδιασμού τόσο υψηλότερη είναι και η ικανοποίηση των πελατών.
In our days, businesses seek to develop the knowledge, skills and creative thinking of their executives in order to be able to adapt to continual changes in the business environment. Within a wider context of continuous and complex change, modern businesses need to be flexible. The main purpose of this study is to investigate the strategic orientation of the business and its link to business performance, employee satisfaction and customer satisfaction. In order to conduct the research and to answer the research questions, a questionnaire was created based on previous surveys in the field of strategic orientation and employee satisfaction. The research findings suggest among others that the higher the levels of strategic planning the higher the performance of the company as well as the higher the levels of strategic planning, the higher the satisfaction of customers.