Πράσινη εφοδιαστική αλυσίδα: απόψεις καταναλωτών για τα πράσινα προϊόντα στην περιοχή της Θεσσαλονίκη

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τριανταφύλλου, Δημήτριος
dc.contributor.author Τιμονίδου, Γεωργία
dc.date.accessioned 2018-10-09T12:59:40Z
dc.date.available 2018-10-09T12:59:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3721
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία μελετήθηκαν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τα πράσινα προϊόντα, τις πράσινες ετικέτες και την πράσινη αγροδιατροφική εφοδιαστική αλυσίδα. Σκοπός της εργασίας είναι η αποσαφήνιση εννοιών σχετικά με τα πράσινα προϊόντα και γενικότερα με την πράσινη εφοδιαστική αλυσίδα και τα επιμέρους στοιχεία της, αλλά και η άντληση ορθών και αξιόπιστων αποτελεσμάτων από την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έγινε διεξαγωγή πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας. Κατά την πρωτογενή έρευνα, έγινε διανομή ερωτηματολογίων σε 50 καταναλωτές της Θεσσαλονίκης τα οποία έπειτα αναλύθηκαν, καταλήγοντας σε συμπεράσματα. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας έδειξαν πως οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι ως προς το περιβάλλον, αλλά δεν έχουν γνώσεις πάνω στις πράσινες ετικέτες και τα πράσινα προϊόντα. Το γεγονός αυτό μας δείχνει έλλειψη ενημέρωσης από τους αρμόδιους φορείς. Παρ’ όλα αυτά, από την έρευνα φάνηκε πως οι καταναλωτές είναι θετικά προσκείμενοι ως προς τα πράσινα προϊόντα και γενικότερα ως προς τον πράσινο τρόπο ζωής. Η συνεισφορά της εργασίας αυτής σε θεωρητικό κομμάτι, είναι σημαντική καθώς αναλύθηκαν, επεξηγήθηκαν και αναφέρθηκαν έννοιες και παραδείγματα σχετικά με το θέμα. el
dc.description.abstract This paper examined consumer’s opinion about green products, green labeling and green supply chain management. The purpose of the paper is not only to clarify meanings such as “green product” and green supply chain management overall, but also to provide reliable results of the study that has been conducted. In order to accomplish this purpose, 50 questionnaires were allocated to consumers of Thessaloniki city, analyzed and resulted in conclusions. The main findings of the study revealed that consumers are environmentally conscious, but are not aware of green labeling and green products. This fact may be caused by lack of information given by the government and competent bodies. However, consumers have a positive reaction when it comes to green products and green lifestyle and the main stumbling block for them is cost. The contribution of this paper in a theoretical basis is important, since definitions of the topic were clarified and analyzed and also valid examples were given. en
dc.format.extent 79 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.5 el
dc.title Πράσινη εφοδιαστική αλυσίδα: απόψεις καταναλωτών για τα πράσινα προϊόντα στην περιοχή της Θεσσαλονίκη el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Πράσινη αγροδιατροφική εφοδιαστική αλυσίδα el
dc.subject.keyword Πράσινο προϊόν el
dc.subject.keyword Πράσινη ετικέτα el
dc.subject.keyword Πράσινος καταναλωτής el
dc.subject.keyword Green supply chain management el
dc.subject.keyword Green products el
dc.subject.keyword Green labels el
dc.subject.keyword Green consumer el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές