Έρευνα ικανοποίησης εμπλεκομένων στους ελέγχους ποιότητας που πραγματοποιούνται εντός της ΟΛΘ Α.Ε.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσαρούχας, Παναγιώτης
dc.contributor.author Καραγκιόζη, Παναγιώτα
dc.contributor.author Πασλάκης, Χρυσόστομος
dc.date.accessioned 2018-10-08T12:54:45Z
dc.date.available 2018-10-08T12:54:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3718
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το θέμα της παρούσας έρευνας είναι η ικανοποίηση των εμπλεκομένων στους ποιοτικούς ελέγχους, που πραγματοποιούνται εντός του ΟΛΘ. Οι ποιοτικοί έλεγχοι είναι κομμάτι της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και διενεργούνται κατά μήκος ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ο κρίκος της αλυσίδας με τον οποίο ασχοληθήκαμε είναι των ποιοτικών ελέγχων κατά τη διακίνηση και αποθήκευση φορτίων στο λιμάνι, για εισαγωγή τους στην ελληνική αγορά ή εξαγωγή τους σε άλλες χώρες. Στην εργασία μας αναλύονται οι τύποι των φορτίων αλλά και ο τρόπος διαχείρισης τους μέχρι τη στιγμή του εκτελωνισμού τους και την αποχώρησή τους από τον ΟΛΘ. Για τη διεκπεραίωση της έρευνας συλλέξαμε στοιχεία για τους ποιοτικούς ελέγχους, μέσω συνεντεύξεων από τους διευθυντές των τμημάτων των ελέγχων και έπειτα διανέμαμε ερωτηματολόγια για να διερευνήσουμε την ικανοποίηση των εμπλεκομένων. Κύριος στόχος είναι η φανέρωση των ελλείψεων που υπήρχαν και οι η υπόδειξη πιθανών τρόπων αντιμετώπισης. Επίσης, διερευνήθηκε η γνώση που έχουν από το κάθε τμήμα για τους ποιοτικούς ελέγχους αλλά έγινε ταυτόχρονα και συλλογή άλλων χρήσιμων πληροφοριών. Τελικά καταφέραμε να συλλέξουμε απαντήσεις από έναν ικανοποιητικό αριθμό δείγματος, με τη βοήθεια των ερωτηματολογίων, και να επιβεβαιώσουμε τις περισσότερες από τις υποθέσεις μας, με κυριότερη το γεγονός ότι οι εκτελωνιστές έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για τους ποιοτικούς ελέγχους, ενώ οι ίδιοι οι πελάτες των εμπορευμάτων δεν έχουν. Από την άλλη πλευρά συναντήσαμε δυσκολίες, με κυριότερη, το γεγονός ότι το ερωτηματολόγιό μας δεν απαντήθηκε από τους εργαζόμενους του Χημείου. Επομένως σε μελλοντική έρευνα, προτείνουμε να γίνει διερεύνηση και των δικών τους απαντήσεων ώστε να υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα της ισχύουσας κατάστασης. el
dc.description.abstract The subject of this research is the satisfaction of the people who are involved in Quality Controls which are carried out into ThPA. Quality Controls are part of Total Quality Management and are carried out along the entire supply chain. The main objective that we analyzed is Quality Controls when handling and storing cargoes in the port, importing them into the Greek market or exporting them to other countries. In our research we analyzed the types of loads but also the way they are handled until the time of their custom clearance and their departure from ThPA. In order to carry out the research, data on Quality Controls was collected through interviews by the heads of the Quality Controls departments and then questionnaires were distributed to investigate the satisfaction of the people who are involved. The main target was to be revealed the shortcomings that exist and after this we proposed ways of dealing with them. Moreover we explored the knowledge they have from each department about Quality Controls and also to collect other useful information. In the end, we managed to collect responses from a sufficient number of samples and we confirmed most of our assumptions, especially the main of them that customs clearers have the necessary knowledge of Quality Controls, while the customers of the goods themselves do not. On the other hand, we encountered difficulties, mainly because our questionnaire was not answered by Chemistry workers. Therefore, in a future research, we suggest that their answers will be collected and explored in order to have a complete picture of the current situation. en
dc.format.extent 167 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject TEICM::ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ::ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ el
dc.subject.ddc 658.5 el
dc.title Έρευνα ικανοποίησης εμπλεκομένων στους ελέγχους ποιότητας που πραγματοποιούνται εντός της ΟΛΘ Α.Ε. el
dc.title Research for the satisfaction of the people who are involved in Quality Controls which are carried out into ThPA S.A. en
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διοίκηση Ολικής Ποιότητας el
dc.subject.keyword Ποιότητα el
dc.subject.keyword Ποιοτικός Έλεγχος el
dc.subject.keyword ΟΛΘ el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση el
dc.subject.keyword Εκτελωνιστές el
dc.subject.keyword Φορτίο el
dc.subject.keyword Quality el
dc.subject.keyword Quality Control el
dc.subject.keyword ThPA el
dc.subject.keyword Satisfaction el
dc.subject.keyword Custom agents el
dc.subject.keyword Cargo el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές