Ικανοποίηση των υπαλλήλων αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της χρήσης των συστημάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης: μελέτη περίπτωσης οι υπάλληλοι των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μουζά-Λαζαρίδη, Άννα-Μαρία
dc.contributor.author Κοτρίδου, Ελένη
dc.date.accessioned 2018-07-11T08:05:18Z
dc.date.available 2018-07-11T08:05:18Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3663
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια επιβάλλονται νέες διοικητικές και οργανωτικές μεταρρυθμίσεις στις τοπικές αυτοδιοικήσεις, οι οποίες με βάση τις στοχευμένες στρατηγικές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών και του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης εμπλουτίζουν το πακέτο των προσφερόμενων υπηρεσιών τους προς τους πολίτες με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και ποιότητας, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους. Οι υπηρεσίες των Δήμων δηλαδή των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α' βαθμού, εκσυγχρονίζονται και γίνεται αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη η δημόσια προσφερόμενη υπηρεσία προς όφελος της διοίκησης και του διοικούμενου πολίτη. Ταυτόχρονα συντελούνται αλλαγές με τις οποίες αυξάνεται η διαφάνεια των διαδικασιών, υιοθετείται ένα αξιοκρατικότερο και δικαιότερο σύστημα διοίκησης, όπου στο επίκεντρο είναι ο πολίτης και η ταχεία διεκπεραίωση των υποθέσεών του με το λιγότερο δυνατό κόστος και το γενικότερο κοινωνικό όφελος. Με την χρήση των νέων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) ο πολίτης έχει ενεργό ρόλο στην ενημέρωση, στην λήψη των αποφάσεων, στην αξιοκρατική συμμετοχή του σε διαγωνισμούς των ΟΤΑ και των φορέων του δημοσίου, ενώ εξασφαλίζεται η ελαχιστοποίηση του κόστους της παρεχόμενης δημόσιας υπηρεσίας. Η παρούσα εργασία νοητά χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που λειτουργούν στους Δήμους για την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Και στο δεύτερο μέρος, όπου γίνεται προσπάθεια καταγραφής της άποψης των δημοτικών υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας (ΠΕ) Σερρών αναφορικά με την ικανοποίηση τους από τις χρησιμοποιούμενες εφαρμογές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προς όφελος των πολιτών. Τέλος με την ολοκλήρωση της εργασίας γίνεται παράθεση των συμπερασμάτων τα οποία προκύπτουν από την εν λόγω έρευνα. el
dc.description.abstract New administrative and organizational reforms have been imposed on local governments over the last few years. These reforms enrich the services package that local governments offer to citizens with value added services based on targeted e Government strategies of the Ministry of Interior and the Ministry of Administrative Reconstruction. The services provided by the municipalities, that is, (the services provided by) the 1st degree local authority organisations (LOA), are modernized and the public service provided becomes more efficient and effective which benefits both the administration and the citizens. At the same time, changes that result in more transparent procedures and in the adoption of a merit and equitable administration system that focuses on the citizens and the facilitation of their everyday life while keeping the cost as low as possible and bringing wider social (public) benefits occur. The use of the latest Information and Communication Technologies (ICT) allows the citizen to be actively involved in and decision-making processes and to participate in competitions organised by LOA and public bodies in a fair way while the cost of the provided public services is minimised. The present study is divided into two parts. In the first part, e Government services and applications operating in the municipalities that aim to provide more efficient and effective services to citizens are presented. In the second part, the views of the municipal officials (administrative officers) of the regional unity of Serres regarding their satisfaction with the e-government applications used for the benefit of citizens. Finally completing the job quote the conclusions resulting from that research. en
dc.format.extent 65 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ el
dc.subject ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject.ddc 331 el
dc.title Ικανοποίηση των υπαλλήλων αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της χρήσης των συστημάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης: μελέτη περίπτωσης οι υπάλληλοι των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και Δήμοι el
dc.subject.keyword Εξυπηρέτηση πολιτών el
dc.subject.keyword Μεταρρυθμίσεις για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των Δήμων el
dc.subject.keyword Διαφάνεια el
dc.subject.keyword e-Government and local Authorities el
dc.subject.keyword e-Government applications for municipalities el
dc.subject.keyword e-Government applications for efficient and effective services of municipalities el
dc.subject.keyword e-Government services used for the benefit of citizens el
dc.subject.keyword Transparency el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές