Παρουσία των Ελληνικών Μητροπόλεων στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Σαμαρά, Μαρία-Ραφαηλία
dc.date.accessioned 2018-07-10T10:28:27Z
dc.date.available 2018-07-10T10:28:27Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3658
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η σημερινή κοινωνία εξελίσσεται ραγδαία προς το καλύτερο φυσικά και με το πέρασμα του χρόνου αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της. Οι πληροφορίες στο διαδίκτυο μεταφέρονται με γρήγορη ταχύτητα, και μέσα από αυτήν καθορίζεται η εξέλιξη των γεγονότων. Οι άνθρωποι πλέον χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνική Δικτύωσης στην καθημερινή τους ζωή. Αυτά έγιναν απαραίτητο κομμάτι της ζωής τους. Το διαδίκτυο, με την ευρεία έννοια, χρησιμοποιείται είτε για ενημέρωση, είτε για διασκέδαση. Η Εκκλησία της Ελλάδας πιστή στα ιδανικά και τις αξίες της Ορθοδοξίας, και χωρίς να θέλει να τα αλλοιώσει, πέρασε κι αυτή με τη σειρά της στον ψηφιακό κόσμο. Δημιούργησε: εκκλησιαστικές ιστοσελίδες (blogs), σελίδες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, κλπ.), καθώς και ιστοσελίδες στις κατά τόπους Μητροπόλεις και ενορίες. Μερικοί από τους λόγους που οδηγήθηκε στην κίνηση αυτή είναι για να διευκολύνει τους πιστούς της, αλλά και να προσεγγίσει τους νέους και όχι μόνο. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια αναλυτική περιγραφή για το διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, και πως αυτά σχετίζονται με την Εκκλησία και τις Μητροπόλεις. Αρχικά, θα μελετήσουμε διεξοδικά τη σχέση αυτή, και στη συνέχεια θα αναφερθούμε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Τέλος, θα ερευνήσουμε τις Μητροπόλεις της χώρας μας, και θα δούμε αν αυτές βρίσκονται στην ψηφιακή κοινωνία. Από την έρευνα φαίνεται ότι οι περισσότερες Μητροπόλεις εξελίσσονται, ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας και προχώρησαν στη χρήση των νέων τεχνολογιών με σκοπό την ευκολία των πιστών. el
dc.description.abstract Today’s society is rapidly evolving, for the better of course, and over time its characteristics change. Information on the web is transported at a fast pace, which dictates the evolution of events. People nowadays increasingly use the Internet and Social Media Networks in their daily lives. These became an indispensable part of their lives. The internet, in the general sense, is used either for information or fun. The Church of Greece, faithful to the Orthodoxy ideals and values, and with no intention of distorting them, has also entered the digital world. They created: ecclesiastical websites (blogs), Social Media Networks profiles (Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, etc.), as well as websites in local Metropolises and parishes. Some of the reasons that led to these moves are to make things easier for the believers, reach out to young people, and more. This paper gives a detailed description of the Internet and the Social Media Networks, as well as how they relate to the Church and the Metropolises. Initially, this relationship will be thoroughly studied, and then we will reffer to its advantages and disadvantages. Finally, we will investigate our country's Metropolises, and see if they are part of the digital society. The survey shows that most Metropolises are evolving, responding to the demands of the modern society and promote the use of new technologies for the convenience of believers. en
dc.format.extent 142 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ el
dc.subject.ddc 006.7 el
dc.title Παρουσία των Ελληνικών Μητροπόλεων στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master MBA in Hospitality & Tourism el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Ιστοσελίδες el
dc.subject.keyword Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης el
dc.subject.keyword Μητρόπολη el
dc.subject.keyword Εκκλησία el
dc.subject.keyword Ηθική el
dc.subject.keyword Internet el
dc.subject.keyword Websites el
dc.subject.keyword Social Media el
dc.subject.keyword Metropolis el
dc.subject.keyword Church el
dc.subject.keyword Ethics el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές