Οφέλη και Προβλήματα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμολαδάς, Ιωάννης
dc.contributor.author Γκιντίδου, Δέσποινα
dc.contributor.author Μαδεμλή, Αναστασία
dc.date.accessioned 2018-06-11T07:08:41Z
dc.date.available 2018-06-11T07:08:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3590
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και πιο πολύ ευαισθητοποιούνται απέναντι στην ποιότητα την οποία θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο για την προμήθεια των διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Η ποιότητα αναγνωρίζεται πλέον ως ο σημαντικότερος παράγοντας και αποτελεί το κλειδί για το σχεδιασμό και τη δημιουργία καλύτερων και ανταγωνιστικών υπηρεσιών. Τόσο η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας όσο και το σύστημα διασφάλισης ποιότητας ISO 9000 αποτελούν σημαντικά εργαλεία στην προσπάθεια των επιχειρήσεων για ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής και για παραγωγή προϊόντων υψηλού και σταθερού επιπέδου ποιότητας. Παρά το γεγονός ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας εμφανίστηκε χρονικά πρώτη, η δεδομένη ανάγκη για παροχή διασφαλισμένων ποιοτικά προϊόντων και υπηρεσιών οδήγησε στην υιοθέτηση των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας .Συγκεκριμένα θα κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ Πιστοποίησης και Διαπίστευσης καθώς θα επικεντρωθούμε ιδιαίτερα στα οφέλη και προβλήματα του ISO. Η παρούσα εργασία διερευνά τα αποτελέσματα που παρήχθησαν από την εγκατάσταση συστήματος ποιότητας σε 30 επιχειρήσεις στην περιοχή των Σερρών .Τέλος, είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα όπου αντιλαμβάνεται κανείς την σπουδαιότητα της ποιότητας και τα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν στην επιχείρηση ή τον οργανισμό που διαθέτει Πιστοποίηση. el
dc.format.extent 65 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ISO 9000 ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ::ISO 9001 ΠΡΟΤΥΠΑ el
dc.subject TEICM::ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ::ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Οφέλη και Προβλήματα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001 el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword ISO 9001 el
dc.subject.keyword Διασφάλιση ποιότητας el
dc.subject.keyword Σύστημα διαχείρισης ποιότητας el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές