Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ευρεία χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων και η όλο και αυξανόμενη χρήση του «πλαστικού» χρήματος άνοιξαν τον δρόμο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, οι οποίες αυξήθηκαν ιλιγγιωδώς και οδήγησαν τους εμπόρους στην ανάγκη δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η δύναμη του διαδικτύου δείχνει να ξεπερνάει ακόμη και την δύναμη της τηλεόρασης, που πριν μερικά χρόνια ήταν αδιαμφισβήτητα το ισχυρότερο μέσο διαφήμισης και πληροφόρησης του αγοραστικού κοινού. Άλλωστε το κόστος διατήρησης ηλεκτρονικού έναντι φυσικού καταστήματος είναι σαφώς μικρότερο και το κόστος διαφήμισης στο διαδίκτυο σχεδόν μηδαμινό, καθιστώντας έτσι την ηλεκτρονική αγορά επιχειρηματική ευκαιρία για τον έμπορο και ξεκούραστη ευκαιρία περιπλάνησης σε καταστήματα, αγορές και προϊόντα από όλα τα σημεία της γης για τον πελάτη από τον καναπέ του σπιτιού του. Η παρούσα εργασία σκοπό έχει τον σχεδιασμό και την κατασκευή μιας δυναμικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), που ενσωματώνει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες τόσο από την πλευρά του χρήστη όσο και από την πλευρά του διαχειριστή. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος έγινε με την χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) WordPress και του πρόσθετου WooCommerce και αποτελεί έναν οδηγό χρήσης του πρόσθετου από την εγκατάστασή μέχρι την παραμετροποίηση του.