Περίληψη:
Στη σημερινή εποχή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας ατόμων και επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, των πωλήσεων και των δημοσίων σχέσεων προκειμένου να επιτευχθεί μια στοχευμένη προσέγγιση των καταναλωτών. Από τη βιβλιογραφική επισκόπηση και τη μελέτη καλών πρακτικών φαίνεται πως οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πολλαπλά οφέλη, όπως γρήγορη προώθηση νέων προϊόντων, άμεση ενημέρωσή των καταναλωτών, αξιοποίηση των πληροφοριών που συγκεντρώνουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναπτύσσοντας μια τη στρατηγική τους που βασίζεται στη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα και στην αλληλεπίδραση με τους χρήστες και εν’ δυνάμει πελάτες.