Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία μελετάται η θέση και ο ρόλος της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης σε συνδυασμό με τη δια ζώσης εκπαίδευση και διαδικτυακή μάθηση, στέφοντας έτσι το θέμα προς την μικτή μάθηση (blended learning). Επικεντρώνεται στην αποσαφήνιση της ηλεκτρονικής κοινότητας μάθησης και στη σχέση της με την πλατφόρμα moodle, καθώς και το παιδαγωγικό πλαίσιο στη βάση του οποίου θα επιδιώξουμε την επίτευξη των στόχων του μαθήματος. Στη συνέχεια αναδεικνύονται οι τεχνικές και οι πρακτικές που ακολουθούνται προκειμένου να επιτευχτεί η αίσθηση της κοινωνικής παρουσίας στη διαδικασία της μάθησης με τη χρήση της τεχνολογίας της πληροφορικής και των επικοινωνιών. Όλα αυτά υλοποιούνται με τη δόμηση μαθημάτων ανώτερων μαθηματικών Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.