Ικανοποίηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών από τις Παρεχόμενες Υπηρεσίες του ΚΕΔΔΥ Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Γεώργιος
dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Μακράκη, Φωτεινή
dc.date.accessioned 2018-05-31T07:26:34Z
dc.date.available 2018-05-31T07:26:34Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3538
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το ΚΕΔΔΥ ως φορέας παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής είναι επιφορτισμένα με αυξημένες οργανωτικές, γνωμοδοτικές, διαγνωστικές και αποφασιστικές αρμοδιότητες, βάσει της νομοθεσίας της Ειδικής Αγωγής. Ωστόσο, δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία αξιολόγηση της λειτουργίας τους. Η απουσία αυτή αναδεικνύει τη σημαντικότητα του θέματος που αφορά στην αποτίμηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών τους μέσα από τη διερεύνηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών με τους οποίους συνεργάζονται και υποστηρίζουν. Σε αυτήν τη διαπίστωση εμπίπτει και ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας η οποία μελετά την περίπτωση του ΚΕΔΔΥ Σερρών. Για την επίτευξη του προαναφερόμενου σκοπού ακολουθείται ποσοτική έρευνα. Χρησιμοποιείται ερωτηματολόγιο μέτρησης ικανοποίησης (SERVPERF) των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Σερρών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΚΕΔΔΥ Σερρών, του οποίου η αξιοπιστία και εγκυρότητα αναγνωρίζεται διεθνώς. Με βάση τα αποτελέσματα από την εφαρμογή τεχνικών στατιστικής ανάλυσης προκύπτει ότι το ΚΕΔΔΥ Σερρών επιτυγχάνει σημαντικό βαθμό ικανοποίησης των εκπαιδευτικών της περιφέρειάς του ως προς αρκετούς άξονες λειτουργίας του. Οι αδυναμίες που καταγράφονται σε άλλους άξονες δράσεών συνδέονται με την αναγκαιότητα αλλαγών στη σχολική οργάνωση, στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και στις στάσεις εκπαιδευτικών ώστε να υλοποιούνται οι νομικές διατάξεις που προβλέπουν ρητά την εξασφάλιση των δικαιωμάτων στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αφενός και αφετέρου να καλύπτονται κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι προσδοκίες των εκπαιδευτικών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του. el
dc.description.abstract KEDDY as provider of special education services are in charge of organizational, of issuing official opinion, diagnostic and decisive competencies, following the legislation for Special Education. However, no evaluation of their operation occurred so far. This absence shows the importance of assessing the quality of their services through exploring the teachers’ satisfaction of collaboration and support provided to them. Under this evidence the present dissertation is concerned with the aforementioned issues that examine the case of the KEDDY of Serres. Due to achieve this specific goal, a quantitative research has been pursued. A questionnaire has been used according to the international standards of accuracy and validity of qualitative research witch has been distributed to primary and secondary education teachers in order to investigate the level of their satisfaction of the services provided by KEDDY in Serres. From the questionnaires answered and after their statistical elaboration according to academically accepted techniques, it is obvious that the services provided by KEDDY to the educators of the region are widely accepted as useful by the users, in several axes of its operation. The weaknesses recorded in other axes of its functions are interconnected with the necessity for changes in school organization, curricula and teachers’ attitudes, so as to implement the legal provisions of safeguarding the rights of people with special educational needs on one hand and to best meet the expectations of teachers about the services provided by KEDDY. en
dc.format.extent 166 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ el
dc.subject.ddc 158.7 el
dc.title Ικανοποίηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών από τις Παρεχόμενες Υπηρεσίες του ΚΕΔΔΥ Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Υπηρεσίες Ειδικής Αγωγής el
dc.subject.keyword ΚΕΔΔΥ Σερρών el
dc.subject.keyword Ειδική αγωγή el
dc.subject.keyword Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές