Strategic marketing plan for hotels: The case of Hotel Pyrgos

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Tsourela, Maria
dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Margariti, Annika
dc.contributor.author Μαργαρίτη, Αννίκα
dc.date.accessioned 2018-05-24T08:54:31Z
dc.date.available 2018-05-24T08:54:31Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3536
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract The aim of this thesis was to evaluate the marketing strategy of Pyrgos Hotel, a boutique privately owned hotel in Mytilene, Lesvos. The theoretical part of this thesis presents an overview of hotel marketing. Especially, It is stated a large number of theories and writings that are related to the topic. The aim is to synthesize a strong theoretical background to understand the main purpose and the results of this research. The theoretical background attempts to give the current approach to concept and marketing strategy, with the aim of laying the foundations for this research. In the research a qualitative method was used and the data was collected using semi-structured questionnaire. In-depth interviews were conducted with the hotel owner, general manager and reservations' manager. The results of the research formed the marketing strategy outlining the recommendations on how Pyrgos Hotel should proceed with its marketing. en
dc.format.extent 55 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 647.940688 el
dc.title Strategic marketing plan for hotels: The case of Hotel Pyrgos en
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master MBA in Hospitality & Tourism el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Marketing Strategy el
dc.subject.keyword Situational analysis el
dc.subject.keyword SWOT analysis el
dc.subject.keyword Action plan el
dc.subject.keyword Pyrgos Hotel el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές