Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης στις Αγοραστικές Τάσεις των Ελλήνων Καταναλωτών από το Διαδίκτυο

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αζαρία, Αλμπέρτος
dc.contributor.author Δεληγιαννίδου, Καλλιόπη-Αικατερίνη
dc.date.accessioned 2018-05-21T10:08:07Z
dc.date.available 2018-05-21T10:08:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3517
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η οικονομική κρίση στις αγοραστικές τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο. Για την υλοποίηση της μελέτης πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση και αντλήθηκαν πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία μέσα από διάφορες έρευνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο πρώτο μέρος της συγκεκριμένης μελέτης, αναλύονται οι βασικοί ορισμοί και περιγράφονται οι σημαντικότερες έννοιες αφενός του Διαδικτύου και αφετέρου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο δεύτερο μέρος της μελέτης, παρουσιάζεται η οικονομική κρίση ιστορικά, αναλύονται τα χαρακτηριστικά της, περιγράφονται οι κύριες κατηγορίες των καταναλωτών και δίνονται στοιχεία αναφορικά με το κατά πόσο οι αγοραστικές τους προτιμήσεις επηρεάζονται από την κρίση. Τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη είναι ότι οι Έλληνες καταναλωτές, πριν ακόμα την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, είχαν αλλάξει τον τρόπο σκέψης και της αγοραστικής τους συμπεριφοράς, ενώ με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης δημιούργησαν έναν αγοραστικό χαρακτήρα ολιγοδάπανο και πιο υπεύθυνο. Αυτή η αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία προέκυψε λόγω της οικονομικής κρίσης, οδήγησε τους Έλληνες χρήστες σε αυξητικές αγοραστικές τάσεις στο Διαδίκτυο. el
dc.description.abstract The aim of this study is to investigate the impact of the financial crisis on the shopping trends of Greek consumers on the internet. The study was conducted based on a literature review and at the same time information and statistics were used based on several research studies from Greece as well as from other countries. In the first part of the specific study, basic definitions and the most important concepts for both Internet and e-commerce are analyzed. In the second part of the study, the history of financial crisis and its characteristics are presented, the main categories of consumers are described and important information are given regarding whether their purchasing preferences are influenced by the crisis. The most important conclusions of the specific study are the following: Greek consumers, even before the onset of the financial crisis, had already changed their way of thinking and consumer behavior, while during the financial crisis they created more inexpensive and responsible buying patterns. This specific shift in their consumer behavior, caused by the crisis, led Greek internet users to increase their purchases from the internet. en
dc.format.extent 126 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject TEICM::ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ::ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, 2008-2009 el
dc.subject.ddc 658.8342 el
dc.title Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης στις Αγοραστικές Τάσεις των Ελλήνων Καταναλωτών από το Διαδίκτυο el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Αγοραστικές τάσεις el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el
dc.subject.keyword Οικονομική κρίση el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές αγορές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές