Περίληψη:
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητα διαδραματίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στις μέρες μας όσο αφορά τόσο στην προσφερόμενη όσο και στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών. Στην παρούσα εργασία μελετάμε τις ενέργειες της εταιρίας «Κιόσης Νικ. Εμμανουήλ» για να εφαρμόσει το πρότυπο ISO, αναλύουμε τα συμπεράσματα από την έρευνα που κάναμε και προτείνουμε τις επόμενες ενέργειες τις οποίες θα πρέπει να δρομολογήσει για να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσουμε τις επιπτώσεις που έχει η εφαρμογή του προτύπου ISO σε μία επιχείρηση έχοντας ως βασική ερευνητική υπόθεση ότι βελτιώνει την προσφερόμενη και την αντιλαμβανόμενη ποιότητα. Για την εξαγωγή των συμπερασμάτων μελετήσαμε τις ενέργειες της εταιρίας και ρωτήσαμε (μέσα από ερωτηματολόγια) την άποψη εσωτερικών και εξωτερικών πελατών της εταιρίας. Από την συγκεκριμένη μελέτη προκύπτει ότι τόσο η προσφερόμενη όσο και η αντιλαμβανόμενη ποιότητα της επιχειρήσεις βελτιώθηκε μετά από την εφαρμογή του προτύπου ποιότητας προσφέροντας πολλαπλά οφέλη για την της εταιρία. Οι πελάτες της επιχειρήσεις έμειναν ικανοποιημένοι και από την έρευνα φαίνεται πως είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουν να συνεργάζονται με την επιχείρηση ακόμα και αν αυτή αυξήσει τις τιμές της. Σε επόμενα βήματα, θα πρέπει να μελετηθεί κατά πόσο τα αποτελέσματα της μελέτης επηρεάζονται από την γεωγραφική τοποθεσία της εταιρίας καθώς και από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται.