Περίληψη:
Η συγκεκριμένη εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει το βαθμό δυνατότητας εφαρμογής του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, ως αυτοαξιολογικού εργαλείου, στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών. Αφορά στη συμμετοχή των Διευθυντών ως στελεχών διοίκησης, στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και ενεργειών στον εκπαιδευτικό οργανισμό τους, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητάς του. Ο βαθμός δυνατότητας για την εφαρμογή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης ερευνάται με την ανάπτυξη και εφαρμογή ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα Διευθυντών εκπαιδευτικών μονάδων. Στη συνέχεια, αναλύονται τα πορίσματα της πιλοτικής έρευνας με εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα δείχνουν τις θετικές τους στάσεις και προθέσεις, καθώς και τη δυνατότητα φιλοδοξίας για μια προτεινόμενη πιλοτική εφαρμογή του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, ως εφαρμοσμένου και επιτυχημένου αυτοαξιολογικού μοντέλου σε ελληνικούς οργανισμούς εκπαίδευσης.