Περίληψη:
Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή σε ένα κρεοπωλείο. Επίσης στην εργασία αυτή μελετήθηκαν οι κατηγορίες καταναλωτών, τα κλασικά μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών. Ποιοί είναι οι παράγοντες που τον επηρεάζουν στην απόφαση για αγορά. Ποιά είναι η διαδικασία αγοράς μέχρι να φτάσει στο τελικό στάδιο της αγοράς και τέλος είναι το αποτέλεσμα αυτής της αγοράς.
Ακόμη μελετήθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω ερωτηματολογίου, σε ένα δείγμα 23 ατόμων, οι οποίοι αποτελούν μέρος των καταναλωτών του καταστήματος.