Instagram και επιχειρήσεις: η περίπτωση των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Στράντζαλης, Ιωάννης
dc.date.accessioned 2018-01-16T16:02:19Z
dc.date.available 2018-01-16T16:02:19Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3390
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον αφορά την παρουσία τους στο Instagram. Οι τρεις κύριοι δείκτες που αναλύθηκαν είναι ο συνολικός αριθμός των οπαδών (followers), οι ακολουθούμενοι (following) και ο αριθμός των αναρτήσεων (posts) που πραγματοποίησαν οι λογαριασμοί των επιχειρήσεων. Οι δείκτες αυτοί καταγράφηκαν στην αρχή (01/05/2017) και στο τέλος (01/06/2017) της έρευνας και η σύγκρισή τους παρέχει ένδειξη της ανάπτυξης (growth) και της δραστηριότητας του εκάστοτε λογαριασμού. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις του δείγματος προσπαθούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ακολούθων τους και να ενημερώνουν συχνά το προφίλ τους, καθώς και να τους προσφέρουν μια ποικιλία φωτογραφιών, βίντεο και πληροφοριών σχετικά με τις εκδηλώσεις και τα προϊόντα τους. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο αριθμός των likes δεν εξαρτάται από τον αριθμό των οπαδών, αφού οι επιχειρήσεις με το μεγαλύτερο αριθμό οπαδών, δεν έχουν ούτε τα περισσότερα likes στις φωτογραφίες, ούτε τα περισσότερα posts. Τέλος, το Instagram είναι μια ισχυρή εφαρμογή κοινωνικών μέσων που μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας άλλος δίαυλος παροχής πληροφοριών. el
dc.format.extent 54 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 384.31 el
dc.title Instagram και επιχειρήσεις: η περίπτωση των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Instagram el
dc.subject.keyword Web 2.0 el
dc.subject.keyword Social media el
dc.subject.keyword Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject.keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές