Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα ασχολείται με την στάση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τις νέες τεχνολογίες του Web 2.0 και τα κοινωνικά δίκτυα καθώς και με την συμβολή αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία Η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με διανομή ερωτηματολογίων κατά την περίοδο Ιουνίου 2017 τόσο πρόσωπο με πρόσωπο όσο και μέσω δημιουργίας ερωτηματολογίου με τη Google Form και διανομής μέσω ιντερνέτ. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι η νέα γενιά του διαδικτύου έχει εισχωρήσει στην τάξη και τόσο εκπαιδευτικοί όσο και μαθητές είναι πολύ καλά εξοικειωμένοι με τα κοινωνικά δίκτυα. Παρόλο που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί συμφωνούν με τα οφέλη της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως εργαλεία εκπαίδευσης και τα πλεονεκτήματα που αυτά μπορούν να προσφέρουν στους μαθητές δεν παύει να υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών που δεν τα έχουν εντάξει ακόμα στην διδασκαλία τους. Επίσης, δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα μέσα στην τάξη είναι το Facebook και το Youtube.