Παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή και χρήση των live υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Μαντιός, Στυλιανός
dc.date.accessioned 2018-01-15T14:57:22Z
dc.date.available 2018-01-15T14:57:22Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3381
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνήσει την πρόθεση των ατόμων απέναντι στη χρήση των Live Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών (Live Customer Support Chat, LSC) στην Ελλάδα. Ιδιαίτερα, η μελέτη εστιάζει στην εξέταση και κατανόηση των παραγόντων που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της στάσης των ατόμων απέναντι στη χρήση και υιοθέτηση των υπηρεσιών αυτών. Προκειμένου να διερευνηθούν οι παραπάνω επιδράσεις, συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω δημοσκόπησης για την εμπειρική αξιολόγηση του υπό μελέτη πληροφοριακού συστήματος, χρησιμοποιώντας δομημένο ερωτηματολόγιο από προηγούμενη έρευνα. Συνολικά συγκεντρώθηκαν οι απαντήσεις από 113 ερωτηματολόγια. Για το σκοπό της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα στατιστικής ανάλυσης SPSS 23.0, και συγκεκριμένα το παραμετρικό τεστ Pearson correlation για την εξακρίβωση των στατιστικά σημαντικών συσχετίσεων, καθώς και η μέθοδος της Ιεραρχικής Ανάλυσης Παλινδρόμησης για τη δημιουργία ενός προβλεπτικού μοντέλου. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δείχνουν ότι σε πολύ υψηλά επίπεδα βρίσκεται η πρόθεση για χρήση του LSC, αρκετά υψηλά και άνω του μετρίου βρίσκονται τα επίπεδα της αντιλαμβανόμενης χρησιμότητας και ευκολίας χρήσης του LSC, ενώ αρκετά υψηλά επίπεδα χαρακτηρίζουν και τους παράγοντες συμβατότητα και εμπιστοσύνη των χρηστών απέναντι στο LSC. Σε μέτρια επίπεδα φαίνεται να φτάνει η υποκειμενικότητα της απόφασης για χρήση του LSC. Επίσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η πρόθεση για τη χρήση του σχετίζεται στατιστικώς σημαντικά με όλες τις υπόλοιπες μεταβλητές, ενώ οι συσχετίσεις αυτές είναι θετικές και μέτριες σε δυναμικότητα. Τέλος, από το προβλεπτικό μοντέλο που δημιουργήθηκε, με συμμετοχή όλων των προβλεπτικών παραγόντων, προκύπτει ότι η πρόθεση χρήσης του LSC πλησιάζει το 60%. el
dc.format.extent 78 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.812 el
dc.title Παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή και χρήση των live υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Live Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών (Live Customer Support Chat, LSC) el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές