Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την ανάδειξη της σημασίας της εφαρμογής της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης από τους δημόσιους φορείς των σύγχρονων κρατών αποτελεί μια ικανή και αναγκαία συνθήκη, προκειμένου οι πολίτες των χωρών να συμμετέχουν περισσότερο ενεργά στους δημοκρατικούς θεσμούς των κρατών τους. Σε αυτό το πλαίσιο, κρίνεται επιβεβλημένη και η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, τόσο στον χώρο της παιδείας γενικότερα, όσο και ειδικότερα στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα οφέλη της αυτής της πολιτικής είναι τέτοια που καθιστούν την εφαρμογή της απαραίτητη από όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Ο κεντρικός ρόλος που καλούνται να διαδραματίσουν οι δικτυακοί τόποι των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, επιβάλλει την διαρκή αξιολόγησή τους, ώστε να μπορέσουν τα ιδρύματα αυτά να εκσυγχρονιστούν και να είναι σε θέση να καλύψουν τις απαιτήσεις και προσδοκίες των φοιτητών και καθηγητών τους σε όλα τα επίπεδα. Η εφαρμογή του δείκτη CW του Losonczi (2012) στα 13 Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα της Ελλάδας έχει ως στόχο να αναδείξει τους πρωτοπόρους στο θέμα αυτό στον χώρο των ελληνικών ΤΕΙ, να επισημάνει στους υπόλοιπους την ανάγκη να συμβαδίσουν με την νέα εποχή και να προβούν σε βελτιωτικές κινήσεις που αφορούν στους δικτυακούς τόπους που διατηρούν.
This dissertation aims at highlighting the importance of implementing e-Government in the field of higher education. The implementation of e-Government by the state institutions of modern countries is a necessary condition for the citizens to participate more actively in the democratic institutions of their countries. In this context, the implementation of e-Government, both in the field of education in general and especially in the field of higher education, is particularly important. The benefits of this policy are so great that they make it necessary for all universities to apply this policy. As universities' web sites play a key role in the new world, their assessment is necessary to enable them to modernize and be able to meet their students' and instructors' requirements at all levels. The implementation of Losonczi CW-Index (2012) in the 13 Higher Technological Institutes in Greece aims to highlight the pioneers in this field in the era of Greek TEIs and to point out to others the need to keep up with the new world and also they have to make improvements to the websites they maintain.