Η σύγχρονη αγορά χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό, καθώς οι απαιτήσεις των πελατών συνεχώς διαφοροποιούνται, και αυτοσκοπός των επιχειρήσεων είναι η ταχύτερη και κυρίως η πιο αξιόπιστη ικανοποίηση των αναγκών τους. Άλλωστε, αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος, σύμφωνα με τον οποίο μία επιχείρηση μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες αυτές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητά της, και εν τέλει τα κέρδη της. Ιδιαίτερα στη σύγχρονη εποχή της πληροφόρησης και της διαδικτυακής αλληλεπίδρασης των πελατών με τις επιχειρήσεις, κάθε εταιρεία, και πολύ περισσότερο μια εταιρεία, θα πρέπει να εξελίσσεται συνεχώς και να εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας παροχές για τους πελάτες της.
Για να μπορέσει όμως να ευοδωθεί αυτή η συνεχόμενη προσπάθεια, θα πρέπει όλο το προσωπικό της κάθε επιχείρησης να είναι άρτια εκπαιδευμένο και ικανό να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της εργασίας του, όσο αντίξοες και αν είναι αυτές. Εκτός όμως από αυτό, οι ιθύνοντες και κυρίως ο manager της εκάστοτε εταιρείας θα πρέπει να διαφοροποιεί ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών του, τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Τέλος, για να είναι δυνατή η έγκαιρη ολοκλήρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες, η κάθε επιχείρηση χρησιμοποιεί και ευέλικτες μορφές εργασίας, όπως είναι η τηλεργασία και η προσωρινή εργασία.
The modern market is characterized by high competition, as customer requirements are constantly changing, and the business's own goal is the faster and, above all, the most reliable satisfaction of their needs. After all, this is the only way that a business can meet these needs by increasing its traffic, and ultimately profits. Particularly in the modern era of information and online customer interaction with business, each company, and more so a company, should evolve continuously and ensure high-quality services for its customers.
However, in order for this ongoing effort to be successful, all the staff of each enterprise should be well trained and able to cope with the demands of their work, however harsh they are. Apart from this, the decision makers and especially the manager of the company should differentiate according to the needs of its clients, the services provided. Lastly, in order to enable customer service to be completed on time, each company also uses flexible forms of work, such as teleworking and temporary work.