Παράγοντες ικανοποίησης και πιστότητας πελατών σε χώρο προσωπικής γυμναστικής, με έμφαση στις σχέσεις αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με το ανθρώπινο δυναμικό

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.author Σαββίδου, Μαρία
dc.date.accessioned 2017-12-21T11:39:52Z
dc.date.available 2017-12-21T11:39:52Z
dc.date.issued 2017-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3369
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα έρευνα, διερευνήθηκε το ποσοστό ικανοποίησης και κατ΄ επέκταση της πιστότητας των πελατών – ασκουμένων, μέσα από τις παροχές ποιοτικής εξυπηρέτησης σε στούντιο προσωπικής γυμναστικής. Από όλα αυτά που μελετήθηκαν και εξετάστηκαν στην συγκεκριμένη έρευνα, βρέθηκαν κενά στη βιβλιογραφία, που αφορούν το πόσο είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες σε ένα στούντιο προσωπικής γυμναστικής. Αρχικά στην εισαγωγή δόθηκαν ορισμοί και έννοιες και καταγράφηκε το ιστορικό της υπό μελέτη επιχείρησης, Personal Training Studio (P.T.S.). Στην συνέχεια, μεθοδολογικά χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο μέτρησης της ικανοποίησης των ασκουμένων, σε σχέση με το χώρο και το ανθρώπινο δυναμικό, όπως και κάποιες γενικές ερωτήσεις και προτάσεις βελτίωσης. Κατόπιν, έγινε η στατιστική ανάλυση των ερωτήσεων, η οποία εκφράστηκε σε ποσοστά και οδήγησε στα τελικά συμπεράσματα. Τα συμπεράσματα έδειξαν, υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των πελατών στην γενική ικανοποίηση, στις σχέσεις και στην ποιοτική εξυπηρέτηση από το ανθρώπινο δυναμικό (προσωπικοί γυμναστές) που είχε ως αποτέλεσμα την πιστότητα των πελατών. el
dc.description.abstract The present research investigates the clients' satisfaction and loyalty, in connection with the quality of the provided services in a modern Personal Training Studio (PTS). From our search in the bibliography, we find out that there is not a lot of information regarding this topic. At first, the history and the evolution of this type of physical exercise is presented in conjunction with a business of a PTS. A questionnaire is used to measure the client's satisfaction regarding the accommodations and the human resources as well as suggestions of improvement (client's opinion). Next, a statistical approach is obtained, based on the studied population. The conclusion of the statistical analysis shows that there is a high percentage of general satisfaction. In details there is high satisfaction because of the knowledge and the behavior of the personnel (trainers and secretaries) as well as the accommodations (building, training equipment and facilities). From the above is concluded that the clients who are trained often are very much satisfied from the provided services by the PTS. en
dc.format.extent 108 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject ΣΧΕΣΕΙΣ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.812 el
dc.title Παράγοντες ικανοποίησης και πιστότητας πελατών σε χώρο προσωπικής γυμναστικής, με έμφαση στις σχέσεις αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με το ανθρώπινο δυναμικό el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Πελάτες el
dc.subject.keyword Πιστότητα πελατών el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πελατών el
dc.subject.keyword Στούντιο προσωπικής γυμναστικής el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές