Το πράσινο μάρκετινγκ της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκίδης, Γαρύφαλλος
dc.contributor.author Καρακασίδης, Ανέστης
dc.contributor.author Νικολαϊδου, Χριστίνα
dc.date.accessioned 2017-12-21T08:39:39Z
dc.date.available 2017-12-21T08:39:39Z
dc.date.issued 2017-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3366
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η προστασία του περιβάλλοντος είναι πλέον ένα από τα ποιο σημαντικά θέματα που απασχολούν τα άτομα και τις οργανωμένες κοινωνίες. Καθώς γίνονται γνωστές οι περιβαλλοντικές επιδράσεις διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών ευρείας κατανάλωσης, η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ολοένα και περισσότερο δείχνει την προτίμησή της σε προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία δεν έχουν αρνητικές επιδράσεις στο περιβάλλον κατά την διαδικασία της παράγωγης τους μέχρι και την χρήση τους. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται αυτές τις νέες τάσεις και έτσι υιοθετούν μια νέα στρατηγική το λεγόμενο ‘πράσινο μάρκετινγκ’ και αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο τους με την δημιουργία πρασίνων προϊόντων και υπηρεσιών. Οι τάσεις αυτές μπορεί να θεωρηθεί ότι αφορούν όλους τους κλάδους της οικονομίας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα δούμε αρχικά τα κύρια χαρακτηρίστηκα του πράσινου μάρκετινγκ και τις διαφορές του από παραδοσιακό μάρκετινγκ, καθώς και τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα που προσδοκούν οι επιχειρήσεις από την υιοθέτησή του. Θα εξετάσουμε ποιες στρατηγικές χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για το πράσινο μάρκετινγκ και τις κατηγορίες των πράσινων καταναλωτών και των πράσινων επιχειρήσεων. Θα αναλύσουμε τις έννοιες της βιώσιμης ανάπτυξης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και τη σχέση τους με το πράσινο μάρκετινγκ. Στη συνεχεία θα επικεντρώσουμε στο χώρο των χρηματοοικονομικών οργανισμών και θα εξετάσουμε την εφαρμογή της ‘πράσινης τραπεζικής’ των Ελληνικών Τραπεζών. Συγκεκριμένα, εφαρμόζουμε τη μέθοδο της μελέτη περίπτωσης, με συλλογή δεδομένων από πρωτογενείς και δευτερογενείς πήγες ,προκειμένου να αναλύσουμε τη φιλοσοφία, τις πρωτοβουλίες και τις πρακτικές πράσινης τραπεζικής στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα για την ανάπτυξη του πράσινου μάρκετινγκ και της πράσινης τραπεζικής. el
dc.format.extent 78 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το πράσινο μάρκετινγκ της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Πράσινο μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος el
dc.subject.keyword Οικολογία el
dc.subject.keyword Περιβάλλον el
dc.subject.keyword Πράσινη τραπεζική el
dc.subject.keyword Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές