Περίληψη:
Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι η περιγραφή μιας εταιρίας βιολογικών προϊόντων που στόχο έχει την διεθνοποίηση της και την εξαγωγή προϊόντων σε χώρες όπως ο Καναδάς , η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι ΗΠΑ κ.α. Έτσι είναι σημαντικό να μελετήσει κανείς τους τρόπους που μπορούν οι εταιρίες γενικά να διεθνοποιηθούν και ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να χαράσσουν για να μπορέσουν να βρεθούν στην διεθνή αγορά. Για το λόγο αυτό εξετάζουμε ξεχωριστά και το φαινόμενο της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων που πλέον αποτελεί σημαντικό στόχο σχεδόν για όλες τις επιχειρήσεις. Μάλιστα πλέον ακόμα και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις με την ανάπτυξη της τεχνολογίας μπορούν να προχωρήσουν σε διεθνοποίηση και τελικά να καταλήξουν σε διεθνείς αγορές. Έτσι είναι σημαντικό επειδή η εταιρία που εξετάζουμε είναι μια μικρομεσαία επιχείρηση να εξετάσουμε και τον τομέα συνολικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τους τρόπους να δρουν σε διεθνή περιβάλλοντα. Μελετούμε λοιπόν ένα επιχειρηματικό σχέδιο που θα η εταιρία θα εφαρμόσει ώστε να έχει επιτυχία στον στόχο των εξαγωγών κάνοντας χρήση όλων των δυνατών μέσων, όπως ο σύνδεσμος μέσω οργανωμένων οργανώσεων και κρατικών φορέων προώθησης, το ηλεκτρονικό εμπόριο, η σχέση με άλλες επιχειρήσεις κ.α. Γίνεται ανάλυση του κλάδου σε παγκόσμια κλίματα , ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων που προωθεί η συγκεκριμένη επιχείρηση τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά αλλά και οικονομικά. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζουμε το τι ονομάζουμε βιολογικά προϊόντα ενώ στην συνέχεια ακολουθεί το πλάνο της πτυχιακής εργασίας μας.