Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα ασχοληθεί με τη μελέτη της επίδρασης διαφορετικών τεχνολογιών κιβωτίων ταχυτήτων σε θέματα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός μοντελοποιημένου επιβατικού οχήματος.
Στόχοι τις εργασίας είναι να γίνει μια συσχέτιση καύσης εκπομπής ρύπων στα πρότυπα που εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην Αμερική και στην Ιαπωνία. Επίσης, στην παρούσα εργασία αναφέρονται οι ρύποι από διάφορες μορφές καυσίμων και σε διαφορετικά είδη κιβωτίου ταχυτήτων. Επιπλέον, επισημαίνεται η αξιολόγηση ανάμεσα στον «Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης» (NEDC) και στη Παγκόσμια διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTC). Στη συνέχεια, γίνεται μια αναφορά στους καταλύτες καυσαερίων και τέλος, αναλύονται τα συστήματα ελέγχου και εκπομπής ρύπων για βενζινομηχανές.