Περίληψη:
Η παρούσα εργασία αφορά στην μελέτη του αντικειμένου της προώθησης πωλήσεων του τομέα των βιβλίων στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η εργασία απαρτίζεται από τέσσερα κεφάλαια, τρία θεωρητικής επισκόπησης και ένα πρακτικής εφαρμογής.
Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση της έννοιας των πωλήσεων, των ειδών αυτών, της όλης διαδικασίας και του ρόλου του πωλητή. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται μια παρουσίαση και κριτική μελέτη της πορείας των πωλήσεων στην Ελλάδα, μέσω παρουσίασης της νομοθεσίας που διέπει τις πωλήσεις και της πορείας αυτών τα πρόσφατα έτη. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται και αναλύονται τα ειδικά ζητήματα της προώθησης των πωλήσεων μέσω των θεωριών του μάρκετινγκ, ενώ επίσης παρουσιάζεται η αγορά βιβλίων και ειδικότερα η πορεία του κλάδου στην χώρα τα πρόσφατα έτη. Στο τέταρτο κεφάλαιο, επιλέγεται ένα βιβλίο που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά και εφαρμόζονται οι θεωρίες του μάρκετινγκ που αφορούν στην προώθηση των πωλήσεων συγκεκριμένα για το βιβλίο αυτό.
Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας και οι βιβλιογραφικές πηγές που μελετήθηκαν.