Το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι ηλεκτρονικές αγορές και η στάση των καταναλωτών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Κουρτίδης, Ανδριανός
dc.contributor.author Φούφας, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2017-03-24T11:10:26Z
dc.date.available 2017-03-24T11:10:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2896
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας, πέρα από το θεωρητική και τη βιβλιογραφική προσέγγιση, είναι η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα και προτιμήθηκε τα ερωτηματολόγια να συμπληρωθούν από τους ίδιους τους ερευνητές την ώρα που θα απαντώνται οι ερωτήσεις. Κρίθηκε σκόπιμη η χρησιμοποίηση ενός ημιδομημένου ερωτηματολογίου, με συνδυασμό κλειστών και μερικώς κλειστών ερωτήσεων. Το δείγμα αποτελείται από πολίτες-καταναλωτές όλων των ηλικιακών Μοναδικό κριτήριο, ο ερωτωμένος να είναι άνω των 18 ετών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τους μήνες Μάιο-Ιούλιο 2016, σε τυχαίους πολίτες-καταναλωτές της Θάσου και της Ηγουμενίτσας. Από τα αποτελέσματα, οι λόγοι για τους οποίους οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο είναι κυρίως λόγοι ψυχαγωγίας/διασκέδασης. και οι περισσότεροι ξοδεύουν ημερησίως στο διαδίκτυο 3-6 ώρες. Για να πληρώσουν τις αγορές τους, προτιμούν περισσότερο την αντικαταβολή, η πλειοψηφία δεν έχει πέσει θύμα απάτης ποτέ, ενώ πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό αλλάζει τους προσωπικούς κωδικούς στα διάφορα e-shops μια φορά το χρόνο. Τέλος, η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος ελέγχει τους λογαριασμούς, πάντα, μετά από τις διαδικτυακές αγορές, ώστε να βεβαιωθεί ότι οι αγορές καταγράφηκαν σωστά. Συμπερασματικά, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές είναι πολύ διαδεδομένα και χρησιμοποιούνται ευρέως, όμως πάντα υπάρχει και θα υπάρχει επιφύλαξη και φόβος για τυχόν απάτες ή μή νόμιμη χρήση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών. el
dc.format.extent 60 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658.8420 el
dc.title Το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι ηλεκτρονικές αγορές και η στάση των καταναλωτών el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές αγορές el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Χρησιμότητα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές