Ικανοποίηση πελατών: Μελέτη περίπτωσης της «Epsilon net», εταιρείας με πελατοκεντρικό προσανατολισμό (CRM)

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σταφυλά, Αμαλία
dc.contributor.author Κουρλιαύτης, Νικόλαος
dc.contributor.author Λεπτουργός, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2017-01-25T08:07:57Z
dc.date.available 2017-01-25T08:07:57Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2772
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το πολυδιάστατο θέμα της ικανοποίησης πελατών. Η εκπόνηση της εργασίας έγινε με μελέτη περίπτωσης της εταιρείας παροχής λογισμικών Ε-ΝΕΤ, μιας εταιρείας που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη και είναι μια από τις λίγες εταιρείες που ασχολούνται με αυτό τον τομέα στην β. Ελλάδα. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η ερευνητική μέθοδος της μελέτης περίπτωσης. Η συλλογή στοιχείων για την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας epsilon net έγινε μέσω ερωτηματολογίου σε δείγμα πελατολογίου της εταιρείας. Το ερωτηματολόγιο πάρθηκε από μια παλαιότερη πτυχιακή εργασία μιας συναδέλφου έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης αποτελεσμάτων. Η ανταπόκριση στο ερωτηματολόγιο ήταν 18 πελάτες της εταιρείας στα 30 ερωτηματολόγια που στάλθηκαν. Τα συμπεράσματα από την εργασία έδειξαν ότι οι πελάτες κάθε επιχείρησης επηρεάζονται εύκολα από: την συμπεριφορά του προσωπικού, την σταθερότητα των υπηρεσιών της, από τις πρόσθετες παροχές και ώρες εξυπηρέτησης καθώς και από την χαμηλή τιμολόγηση και την ύπαρξη προσφορών/ ανταμοιβών. Τέλος η έρευνα έδειξε ότι ο ικανοποιημένος πελάτης τείνει να συστήνει την εκάστοτε εταιρεία και σε ένα τρίτο άτομο. el
dc.format.extent 62 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.834 el
dc.title Ικανοποίηση πελατών: Μελέτη περίπτωσης της «Epsilon net», εταιρείας με πελατοκεντρικό προσανατολισμό (CRM) el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Εφοδιαστική αλυσίδα el
dc.subject.keyword Logistics el
dc.subject.keyword Διακίνηση εμπορευμάτων el
dc.subject.keyword Εξυπηρέτηση Πελατών el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πελάτη el
dc.subject.keyword Αφοσίωση πελάτη el
dc.subject.keyword Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) el
dc.subject.keyword Μελέτη περίπτωσης Ε-ΝΕΤ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές