Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα ασχολείται με το κατά πόσο οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τουριστικές υπηρεσίες σε κάθε στάδιο (αναζήτηση πληροφοριών, κράτηση και πραγματοποίηση πληρωμής, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και μετά για μοιραστούν εμπειρίες και να ξαναζήσουν το ταξίδι) καθώς ποιες δικτυακές πλατφόρμες χρησιμοποιούν για αυτό το σκοπό. Η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με διανομή ερωτηματολογίων κατά την περίοδο Αύγουστος 2016 τόσο πρόσωπο με πρόσωπο όσο και μέσω δημιουργίας ερωτηματολογίου με τη Google Form και διανομής μέσω ιντερνέτ. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι το διαδίκτυο είναι απαραίτητο εργαλείο στην αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών, στην πραγματοποίηση κρατήσεων και κατά τη διάρκεια ταξιδιού. Επίσης, δημοφιλέστερες πλατφόρμες είναι οι μηχανές αναζήτησης και οι ηλεκτρονικές σελίδες εταιριών.