Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Τρουόγκ, Βεβαία
dc.date.accessioned 2016-12-20T15:23:13Z
dc.date.available 2016-12-20T15:23:13Z
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2732
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ζούμε σε μια εποχή, που η τεχνολογία είναι αυτή που έχει αναπτυχθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη επιστήμη, η οποία συνεχώς αναπτύσσεται και μεταβάλλεται ταχύτατα. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν οι επιχειρήσεις. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν και να αγοράσουν υπηρεσίες και προϊόντα. Επιβάλλεται λοιπόν να προσαρµόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του µάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άµεση κι αποτελεσµατική προσαρµογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδοµένα. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να κατανοήσουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο στον τομέα του μάρκετινγκ και κατά πόσο αξιοποιούνται. Θα ασχοληθούμε ιδιαίτερα με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διότι στην Ελλάδα καλύπτουν το σημαντικότερο κομμάτι στον τομέα των επιχειρήσεων συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πιο συγκεκριμένα αναφέρουμε τις τεχνικές της στρατηγικής, τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα και τον ορισμό του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και αναλύουμε κατά πόσο οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τις δυνατότητές του και ποιά είναι τα αποτελέσματα. el
dc.format.extent 54 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Στρατηγικές μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μικρομεσαίες επιχειρήσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές