Περίληψη:
Σε μια περίοδο όπου η οικονομική κρίση επηρεάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η επέκτασή τους στο διαδίκτυο μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορεί να αποτελέσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να δώσει προοπτικές ανάπτυξης και άνοιγμα σε νέες αγορές. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιδράσεων που ασκεί το ηλεκτρονικό εμπόριο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του νομού Ξάνθης. Η έρευνα υλοποιήθηκε με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Οι τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει σε μεγάλο βαθμό την λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου και ιδιαίτερα τα τελευταία πέντε χρόνια. Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αυξήσει τα έσοδα τους και σε σημαντικό ποσοστό μειώσει το λειτουργικό τους κόστος. Επιπρόσθετα, δημιούργησε στις επιχειρήσεις προοπτικές για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες και δυνατότητες για προσέγγιση νέων αγορών. Συμπερασματικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του νομού Ξάνθης πιστεύουν πως το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη τους.