Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έρχεται να ερευνήσει την πορεία και τη διοίκηση των ΜΜΕ (Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις) στη σημερινή εποχή, η οποία μαστίζεται από την έντονη οικονομική κρίση που εκδηλώθηκε από το 2009 και συνεχίζει να επιφέρει αρνητικές συνέπειες σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Αναλυτικότερα, εξετάζεται ο κλάδος της εστίασης και οι ΜΜΕ που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Η εργασία, επίσης, διερευνά την έντονη σχέση που υπάρχει μεταξύ του τουρισμού και του κλάδου της εστίασης. Η στατιστική και οικονομετρική ανάλυση που πραγματοποιείται δίνει έμφαση στις τουριστικές εισπράξεις, το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν) και το ΔΤΚ (Δείκτη Τιμών Καταναλωτή). Η μελέτη συμπεραίνει πως ο κλάδος έχει υποστεί σοβαρές απώλειες και αρνητικές επιδράσεις από την οικονομική κρίση. Η οικονομετρική ανάλυση καταλήγει στη θετική σχέση που υπάρχει μεταξύ του ΔΤΚ με τις τουριστικές εισπράξεις και του ΑΕΠ με τις τουριστικές εισπράξεις (εξαρτημένη μεταβλητή).