Το ViralMarketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκίδης, Γαρύφαλλος
dc.contributor.author Ραπτόπουλος, Χριστόδουλος
dc.date.accessioned 2016-10-10T10:41:51Z
dc.date.available 2016-10-10T10:41:51Z
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2653
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το μεταδιδόμενο ή αλλιώς ιογενές μάρκετινγκ, παρόλο που είναι απλό στην ιδέα κατά την εφαρμογή του είναι αρκετά πολύπλοκο. Η βάση του προέρχεται από την παλαιότερη μέθοδο διάδοσης πληροφοριών από στόμα σε στόμα και κυρίως από την αντίληψη ότι οι χρήστες κάτι που τους άρεσε θα το διαδώσουν γρήγορα. Το ιογενές μάρκετινγκ ασχολείται με τις τεχνικές, οι οποίες με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων προσπαθούν να αυξήσουν τη γνωριμία μιας μάρκας. Δηλαδή, προσπαθεί να μετατρέψει τους ίδιους τους πελάτες, σε διαφημιστές μια υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Σήμερα, πολλές είναι οι επιχειρήσεις που κάνουν χρήση του ιογενούς μάρκετινγκ για τη γρηγορότερη προώθηση των προϊόντων τους. Το συγκεκριμένο είδος μάρκετινγκ, αποτελεί ένα νέο τρόπο προώθησης προϊόντων, ο οποίος με έξυπνο τρόπο είτε με τη χρήση κωμικών χαρακτηριστικών ή έξυπνων “ανακαλύψεων” προσελκύει τους πελάτες στην αγορά του προϊόντος. Η παρούσα εργασία στόχο έχει τη μελέτη του viralmarketing και των καταστημάτων λιανικής πώλησης του μέλλοντος. Θωρείται δηλαδή, ότι οι επιχειρήσεις αυτές αντανακλούν την πραγματικότητα, καθώς οι περισσότερες έχουν προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Η μεθοδολογία που ακολουθείται για την επίτευξη του προαναφερόμενου σκοπού της εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση. Μελετώντας τη βιβλιογραφία και κάνοντας χρήση μελετών περίπτωσης παρουσιάζονται διάφορα παραδείγματα γνωστών επιχειρήσεων που μέσα από τους διάφορους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων έχουν καταφέρει να γίνουν viral. el
dc.format.extent 57 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΟΓΕΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το ViralMarketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) el
dc.subject.keyword Λιανικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Προϊόντα el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές