Το μάρκετινγκ του Electra Palace Thessaloniki

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Μιχαλάκα, Ειρήνη
dc.contributor.author Ποντίκατζη, Ιωάννα
dc.date.accessioned 2016-10-05T08:22:33Z
dc.date.available 2016-10-05T08:22:33Z
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2650
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου Electra Palace στην Θεσσαλονίκη. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή του case study και τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην εργασία είναι από δευτερογενείς πηγές δεδομένων και από συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με στέλεχος του ξενοδοχείου. Η εργασία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος αναφέρονται σε θεωρητικό επίπεδο κάποια σημαντικά στοιχεία για το μάρκετινγκ, για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, κάποια συγκεκριμένα σημεία που κάθε επιχείρηση πρέπει να μελετήσει και να προσέξει ώστε να έχει ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα σε αυτόν τον τομέα αλλά περιλαμβάνεται και η ανάλυση των εργαλείων για τον σκοπό αυτό. Στην συνέχεια παρουσιάζεται στο δεύτερο μέρος της εργασίας το πρακτικό κομμάτι, όπου αναφέρονται τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ που ακολουθεί το Electra Palace Thessaloniki, τι προσφέρει σαν ξενοδοχείο και ποιες είναι ακριβώς οι κινήσεις του στο κομμάτι της προώθησης ώστε να προσελκύσει κόσμο. Συμπερασματικά, γίνεται αντιληπτό ότι το Electra Palace Thessaloniki δίνει μεγάλη έμφαση στις προτιμήσεις των καταναλωτών για την λήψη οποιασδήποτε απόφασης και δίνει μεγάλη βαρύτητα στην εφαρμογή ενός προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ. Έτσι, η επιχείρηση προσπαθεί να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών για να έχει τη μέγιστη ανταπόκρισή τους και να είναι η πρώτη επιλογή για την διαμονή τους, ώστε να αυξηθούν οι κρατήσεις τους. el
dc.format.extent 62 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το μάρκετινγκ του Electra Palace Thessaloniki el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Electra Palace Thessaloniki el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μίγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές