Περίληψη:
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια απόδοσης των οικονομικών προβλημάτων στον κλάδο της ένδυσης στην Ελλάδα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που πλήττει την χώρα μας! Αναλύεται το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης, οι αιτίες και οι επιπτώσεις αυτής. Στο πλαίσιο αυτό δίνονται κάποια στατιστικά στοιχεία, για το ακαθάριστο εθνικό προϊόν, την ανεργία και ειδικότερα την εξέλιξη του κλάδου ένδυσης πριν και μετά την κρίση. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας που πραγματοποιήσαμε και η οποία είχε ως στόχο τη διερεύνηση των προτιμήσεων, στάσεων και απόψεων ενός τυχαίου δείγματος 100 καταναλωτών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αναφορικά με την αγορά ενδυμάτων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι το φύλλο, η ηλικία, η εργασιακή τους κατάσταση και οι τιμές των ενδυμάτων είναι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Επίσης, τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τη προσωπική ζωή των ερωτηθέντων και δυστυχώς παρατηρούμε ότι το ποσοστό των ατόμων που έχει βελτιωθεί η οικονομική τους κατάσταση σε σχέση με πέρυσι είναι σχεδόν μηδαμινό!