dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Καλαποτλής, Νικόλαος Γ. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-25T15:45:31Z |
|
dc.date.available |
2016-01-25T15:45:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2308 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η ευχρηστία αποτελεί σημαντικό παράγοντα ποιότητας ενός πληροφοριακού συστήματος και προσδιορίζει το πόσο καλά ένας χρήστης μπορεί να το κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει τις διάφορες λειτουργίες του. Η εργασία έχει σκοπό τη μελέτη ευχρηστίας του πληροφορικού συστήματος ‘myschool’ σχολικών μονάδων Β’/θμιας εκπαίδευσης. Για τη μελέτη εφαρμόστηκαν η μέθοδος ευρετικής αξιολόγησης και η μέθοδος των ομιλούντων αντικειμένων. Με τη χρήση της ευρετικής αξιολόγησης, ανιχνεύθηκαν προβλήματα ευχρηστίας τα οποία παραβιάζουν τους ευρετικούς κανόνες, και προσδιορίστηκαν τα τμήματα του συστήματος που ευθύνονται για αυτά. Με τη χρήση της μεθόδου των ομιλούντων υποκειμένων καταγράφηκε ο τρόπος αλληλεπίδρασης των χρηστών με τις οθόνες διεπαφής του συστήματος. Η εργασία εντοπίζει τα αδύνατα σημεία του συστήματος και προτείνει λύσεις προκειμένου να αναπτυχθεί μια έκδοση περισσότερο φιλική προς τον χρήστη. |
el |
dc.description.abstract |
Usability is an important quality factor of an information system and determines how well a user can understand and use its various functions. The thesis aims to study the usability of the information system 'myschool' in secondary school education units. For the study applied the methods of heuristic evaluation and think about protocol. By using the heuristic evaluation, usability problems detected that violate heuristics, and identified sections of the system that are responsible for them. Using the method of think about protocol recorded how users interact with the system interface screens. The paper identifies the weaknesses of the system and propose solutions in order to develop a version more user friendly with enhanced usability. |
en |
dc.format.extent |
137 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ |
el |
dc.subject |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ |
el |
dc.subject.ddc |
352.380285 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην εκπαίδευση: αξιολόγηση ευχρηστίας πληροφοριακού συστήματος “myschool” σχολικών μονάδων |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση |
el |
dc.subject.keyword |
Σχολεία |
el |
dc.subject.keyword |
Τεχνολογίες της Πληροφορίας |
el |
dc.subject.keyword |
Τ.Π.Ε. |
el |
dc.subject.keyword |
Τεχνολογία της Πληροφόρησης |
el |
dc.subject.keyword |
Σχολικές μονάδες |
el |
dc.subject.keyword |
Myschool |
el |
dc.subject.keyword |
Μέθοδοι αξιολόγησης |
el |
dc.subject.keyword |
Ευρετική αξιολόγηση |
el |
dc.subject.keyword |
Πρωτόκολλο ομιλούντων υποκειμένων |
el |