Παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking από τους έλληνες καταναλωτές

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Γάκης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned 2016-01-15T07:27:01Z
dc.date.available 2016-01-15T07:27:01Z
dc.date.issued 2015-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2302
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο τραπεζικός κλάδος χαρακτηρίζεται από δεκτικότητα απέναντι στις νέες τεχνολογίες και στη χρήση του Διαδικτύου με αποτέλεσμα σήμερα η πλειοψηφία των τραπεζών να προσφέρει υπηρεσίες Ιnternet Βanking στους πελάτες της. Το Ιnternet Βanking προσφέρει οφέλη και για τους καταναλωτές αλλά και για τις ίδιες τις τράπεζες. Παρά τα οφέλη και για τις δύο πλευρές, μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού δεν χρησιμοποιεί το Ιnternet Βanking. Η εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης του Ιnternet Βanking. Για τις ανάγκες της έρευνας διακόσιοι πενήντα πελάτες τραπεζών απάντησαν σε πρωτότυπα σχεδιασμένο ερωτηματολόγιο. Η ποιότητα της διαδικτυακής σύνδεσης, το κόστος, και η αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης του Ιnternet Βanking ενώ παίζουν ρόλο η ηλικία, το εισόδημα και το επίπεδο εκπαίδευσης των χρηστών. Για να αυξηθεί η χρήση του Ιnternet Βanking οι τράπεζες θα πρέπει να προβαίνουν σε συνεχείς βελτιώσεις λαμβάνοντας υπ’ όψη τους παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του από τους καταναλωτές. el
dc.description.abstract The banking industry is characterized by openness towards new technologies and the use of the Internet and today the majority of banks offer Internet Banking services to its customers. The Internet Banking offers benefits for consumers but also for the banks themselves. Despite the benefits for both sides, much of the general public does not use the Internet Banking service. The study aims to investigate the factors that influence the intention to use the Internet Banking service. For the purposes of research Two hundred and fifty bank clients responded to novel designed questionnaire. The quality of the Internet connection, cost, and perceived usefulness are the main factors affecting the intention to use the Internet Banking service while acting as age, income and level of education of users. To increase the use of Internet Banking banks will have to make continuous improvements taking into account the factors that affect its use by consumers. en
dc.format.extent 123 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ el
dc.subject.ddc 332.10285 el
dc.title Παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking από τους έλληνες καταναλωτές el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική τραπεζική el
dc.subject.keyword Τράπεζες el
dc.subject.keyword E-banking el
dc.subject.keyword Online Banking el
dc.subject.keyword Internet Banking el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές