dc.contributor.advisor |
Χειλάς, Κωνσταντίνος |
|
dc.contributor.author |
Μουρατίδου, Αναστασία |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-14T10:48:34Z |
|
dc.date.available |
2016-01-14T10:48:34Z |
|
dc.date.issued |
2014-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2299 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η ανθρωπότητα, καθώς πέρασε στην 3η χιλιετία μ.Χ., γίνεται μάρτυρας μιας από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων - τη μετάβαση σε μία κοινωνία που βασίζεται στο Διαδίκτυο. Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες δημιουργούνται, όπως οι διαδικτυακές πωλήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους πελάτες τους, υιοθετούν κάποια χαρακτηριστικά για τη δημιουργία και διατήρηση ποιοτικών δικτυακών τόπων. Στόχος λοιπόν της παρούσας μελέτης είναι ο εντοπισμός των σημαντικότερων κανόνων σχεδιασμού και των βασικών κριτηρίων ποιότητας από το σύνολο των χαρακτηριστικών που αποτέλεσαν κατά καιρούς αντικείμενα μελέτης, και η μελέτη του βαθμού υιοθέτησής τους από τους 10 δικτυακούς τόπους που επιλέχθηκαν. Στη συνέχεια, μελετάται η επίπτωση που έχουν στη διαμόρφωση της συνολικής εικόνας που αποκόμισαν από τους δικτυακούς αυτούς τόπους οι συμμετέχοντες στην έρευνα. Οι δικτυακοί τόποι που συγκεντρώνουν τα περισσότερα χαρακτηριστικά είναι και εκείνοι οι οποίοι έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. |
el |
dc.description.abstract |
As humanity passes through the 3rd millennium A.D., is experiencing one of the greatest changes on people’s everyday lives – the transition to a web – based society. New business opportunities are created, such as online sales. Under these terms, businesses, in order to build good relationships with their customers through trust and cooperation, use some features to build and maintain high – quality business websites. This particular study aims to detect the most important rules of design and quality criteria through a wide range of features that were analyzed over the years by several researchers, and to examine the extent to which these features are used by 10 websites that were selected for the purpose of our research. Also, these features have been analyzed in order to detect the impact they had on the participants’ perception about the websites they visited. The websites that meet the most of the selected features, are those that have a comparative advantage over their competitors. |
en |
dc.format.extent |
187 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΣΧΕΔΙΑΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
005.72 |
el |
dc.title |
Η ποιότητα των δικτυακών τόπων ως επικοινωνιακό εργαλείο επιχειρήσεων: δείκτες μέτρησης ποιότητας |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Δικτυακοί τόποι |
el |
dc.subject.keyword |
Ιστοσελίδες |
el |
dc.subject.keyword |
Ιστότοποι |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Web sites |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |