dc.contributor.advisor |
Μουζά-Λαζαρίδη, Άννα-Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Τσαλουχίδης, Χρήστος Ν. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-13T11:55:35Z |
|
dc.date.available |
2016-01-13T11:55:35Z |
|
dc.date.issued |
2014-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2296 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στην εργασία αυτή γίνεται μια πλήρης ανάλυση των θεωρητικών ζητημάτων που αφορούν την υποκίνηση των εργαζόμενων στο πλαίσιο της διοίκησης ανθρώπινων πόρων. Συγκεκριμένα εξετάζεται η έννοια της υποκίνησης, η εφαρμογή της στο εργασιακό περιβάλλον, οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί για την ερμηνεία της υποκίνησης των εργαζομένων καθώς και τα διάφορα συστήματα αμοιβών και κινήτρων που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις. Η θεωρητική αυτή ανάλυση συνοδεύεται από μια πρωτογενή ποσοτική έρευνα που διεξήχθη με την βοήθεια ερωτηματολογίων. Ο σκοπός της ερευνάς αυτής είναι να διερευνηθεί η ένταση της υποκίνησης των εργαζόμενων της βιομηχανικής περιοχής του Κιλκίς. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 162 εργαζόμενους οι οποίοι απάντησαν συνολικά σε (27) σε ερωτήσεις που αφορούσαν κυρίως τους παρακινητικούς παράγοντες στο εργασιακό τους περιβάλλον. Η επεξεργασία των απαντήσεων των εργαζομένων κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το εργατικό δυναμικό της βιομηχανικής περιοχής του Κιλκίς χαρακτηρίζεται από έναν σχετικά ικανοποιητικό βαθμό υποκίνησης καθώς το 46,91% των εργαζόμενων του δείγματος διακρίνεται από έναν μικρό αλλά σχετικά επαρκή βαθμό υποκίνησης, ενώ το 53,09% από έναν ικανοποιητικό βαθμό υποκίνησης. Τα ευρήματα αυτά δείχνουν ότι συνολικά η ένταση της υποκίνησης είναι επαρκής αλλά όχι ικανοποιητική. Δεδομένων μάλιστα των πολύ μεγάλων μειώσεων μισθών που υπέστησαν οι εργαζόμενοι, υπάρχουν πολύ μεγάλα περιθώρια βελτίωσης της υποκίνησης των εργαζομένων. Συνεπώς η διοίκηση ανθρώπινων πόρων θα πρέπει να εφαρμόσει μια σειρά στοχευμένων συστημάτων κινήτρων προκειμένου να ενεργοποιήσει την επιθυμία και την διάθεση των εργαζομένων να βελτιώσουν την απόδοση τους. Συμπερασματικά, στην εργασία αυτή τεκμηριώνεται σε θεωρητικό επίπεδο η σημασία της υποκίνησης των εργαζόμενων για την απόδοση που αυτοί επιτυγχάνουν, ενώ σε πρακτικό επίπεδο, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε έδειξε την σχετικά ικανοποιητική υποκίνηση των εργαζομένων της βιομηχανικής περιοχής του Κιλκίς και υπέδειξε τα σημεία εκείνα όπου οι παρακινητικοί παράγοντες υστερούν. |
el |
dc.description.abstract |
This paper presents a comprehensive analysis of theoretical issues related to the motivation of employees within the HRM framework. It examines the concept of motivation, its implementation in the working environment, the theories that have been developed for the interpretation of the motivation of employees, and the various systems of remuneration and incentives applied by enterprises. This theoretical analysis is supported by a primary quantitative research conducted with the use of questionnaires. The purpose of this research is to investigate the intensity of motivation of workers of the industrial area of Kilkis. The sample consisted of 162 workers who responded to (27) questions mainly concerning the motivational factors in their working environment. The processing of the responses of the workers concluded that the workforce of the industrial area of Kilkis is characterized by a relatively strong degree of motivation as the 46,91% of workers in the sample is distinguished by a relatively small but adequate degree of motivation, while 53.09 % are characterized by a sufficient degree of motivation. These findings suggest that in total the intensity of motivation is adequate but not sufficient. Therefore, given the very large reductions in wages suffered by workers, there is large room for improving employee motivation. Therefore, the human resource management should implement a series of targeted motivation systems in order to activate the desire of employees to improve their performance. In conclusion, this paper documents, at theoretical level, the importance of motivation of employees concerning the performance they achieve, while at a practical level, the conducted survey showed the relatively sufficient intensity of motivation of the workers of the industrial area of Kilkis and indicated the points where the motivational factors fall behind. |
en |
dc.format.extent |
66 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ::ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ |
el |
dc.subject.ddc |
658.3 |
el |
dc.title |
Μελέτη υποκίνησης εργαζομένων στην βιομηχανική περιοχή του Κιλκίς |
el |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων |
el |
dc.subject.keyword |
Συστήματα κινήτρων |
el |
dc.subject.keyword |
Υποκίνηση εργαζομένων |
el |