Σύγχρονες μορφές τηλεκπαίδευσης: εργαλεία, πρακτικές χρήσης και επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και την πρακτική

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χειλάς, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Μπιριντζή, Ελένη
dc.date.accessioned 2016-01-13T07:36:13Z
dc.date.available 2016-01-13T07:36:13Z
dc.date.issued 2014-06-16
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2294
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανασκόπηση των σύγχρονων συστημάτων τηλεκπαίδευσης και ειδικότερα τη μετεξέλιξή τους με την εισαγωγή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) οι οποίες αλλάζουν τη μορφή και τη γενικότερη λειτουργία της εκπαίδευσης. Αναπτύσσεται ραγδαία η ηλεκτρονική μάθηση για την επίτευξη της οποίας συνδυάζονται ποικίλες εκπαιδευτικοί μέθοδοι και τεχνικές υποστηριζόμενες από κατάλληλες εφαρμογές των ΤΠΕ. Η ασύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση αποκτά νέες στρατηγικές, πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές και συνεισφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία, παρέχοντας είτε εξ ολοκλήρου εκπαιδευτικά προγράμματα είτε συμπληρωματικά ακόμη και σε πρωτοβάθμιο ή δευτεροβάθμιο σχολικό επίπεδο. Προς την κατεύθυνση αυτή αποσαφηνίζονται βασικοί όροι για τη μάθηση και την εκπαίδευση και ορίζεται, ο προπομπός των νέων εξελίξεων στην εκπαίδευση , η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αναφέρονται οι συντελεστές της εκπαίδευσης από απόσταση και παρουσιάζονται ακροθιγώς τα στοιχεία που καθορίζουν την επιλογή της διδακτικής μεθοδολογίας και μάθησης. Στη συνέχεια με την είσοδο των νέων τεχνολογιών διευρύνονται τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση και διακρίνονται δύο είδη συστημάτων τηλεκπαίδευσης. Η κατηγοριοποίηση γίνεται ανάλογα με την μορφή επικοινωνίας που υποστηρίζουν σε συστήματα ασύγχρονης και συστήματα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Παρουσιάζονται οι φορείς τηλεκπαίδευσης και αναφέρονται οι δράσεις τηλεκπαίδευσης στην Ελλάδα. Για την εφαρμογή e- learning στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σχεδιάζεται και υλοποιείται ένα μάθημα στην πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του ΠΣΔ που υποστηρίζεται από το λογισμικό moodle και σχεδιάζονται ενδεικτικά τεστ αξιολόγησης. Επιχειρείται η ανίχνευση των στάσεων των μαθητών και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τη χρονική διάρκεια συμμετοχής και την επίδοση των μαθητών σε επαναληπτικές δραστηριότητες αξιολόγησης. el
dc.description.abstract This present master’s thesis work focuses on modern e-learning systems and especially on their evolution, with the introduction of Informatics and Communication Technologies that change the form and general operation of education. E-learning evolves rapidly and for its success various educational methods are combined, supported by appropriate ICT applications. Asynchronous e-learning possesses new strategies, practices, tools and applications and contributes to the process of education, providing either entire or complementary educational programs even at primary or secondary school level. Towards this direction, basic terms for learning and education are clarified and thus distant learning is defined, since it is the precursor of new evolutions in education. The factors of distant learning and the elements that determine the selection of teaching methodologies are lightly presented. Next, with the introduction of new technologies, the tools used in education are expanded and two types of e-learning systems are distinguished. According to the communication form they support, they are categorized to asynchronous and synchronous elearning systems. E-learning institutions and organizations are presented and e-learning actions that take place in Greece are discussed. An e-learning system which applies to primary schools is developed where a module is designed and implemented on the asynchronous e-learning platform of the Pan-Hellenic School Network, which is supported by moodle software. Pilot evaluation tests are also designed. The detection of pupils’ poise is attempted and the extraction of conclusions is also attempted concerning the time duration of participation and pupils’ performance in revisional evaluation activities. en
dc.format.extent 113 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ el
dc.subject ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ el
dc.subject.ddc 371.358 el
dc.title Σύγχρονες μορφές τηλεκπαίδευσης: εργαλεία, πρακτικές χρήσης και επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και την πρακτική el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ανοικτή εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Τηλεκπαίδευση el
dc.subject.keyword E-learning el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική μάθηση el
dc.subject.keyword Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας el
dc.subject.keyword Συστήματα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης el
dc.subject.keyword Συστήματα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης el
dc.subject.keyword Αξιολόγηση el
dc.subject.keyword Πληροφοριακό περιβάλλον el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές