Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διαμόρφωση ενός δημοτικού σχολείου της Θεσσαλονίκης, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός φιλικού προς τους χρήστες χώρου, ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή του εκπαιδευτικού συστήματος και των σχολείων της Ελλάδας και στη συνέχεια παρουσιάζεται η σημερινή κατάστασή τους. Ακολουθούν η ψυχολογική σχέση μαθητή και χώρου και η παρουσίαση του σχολικού κτιρίου προς μελέτη. Τέλος, παρουσιάζονται οι προτάσεις για το συγκεκριμένο σχολείο, η βιβλιογραφία και οι παρουσιάσεις.