Μέθοδοι marketing και η εφαρμογή τους στην cosmote

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Ντόλκος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Προδρομίδης, Πρόδρομος
dc.date.accessioned 2015-10-09T11:11:55Z
dc.date.available 2015-10-09T11:11:55Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2197
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ στον κλάδο των υπηρεσιών. Παρατίθενται οι βασικές έννοιες, τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες των υπηρεσιών, καθορίζεται και εξηγείται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες, οι καταστάσεις και διεργασίες των αγορών και τέλος παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις στα μοντέλα μέτρησης και ποιότητας. el
dc.format.extent 104 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Μέθοδοι marketing και η εφαρμογή τους στην cosmote el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Στρατηγικές μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές