Περίληψη:
Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύεται η ιστορία του franchising μιας νέας μορφής σύμβασης της σύγχρονης οικονομίας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του για τον δότη, τον λήπτη και τον καταναλωτή. Παρουσιάζεται η έρευνα που έγινε για τα δημοφιλέστερα franchising concepts με σκοπό την διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την πορεία του θεσμού και τις προτιμήσεις των υποψηφίων δικαιοδόχων, καθώς και τη διερεύνηση και αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης των υφισταμένων δικαιοδόχων από την επένδυσή τους σε επιχειρήσεις franchise.