Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας εγκατάστασης συστήματος CRM

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σταφυλά, Αμαλία
dc.contributor.author Παπαθανασίου, Φίλιππος
dc.contributor.author Σαντής, Ευάγγελος
dc.date.accessioned 2015-09-28T15:09:44Z
dc.date.available 2015-09-28T15:09:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1959
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια ακολουθούν μια πορεία με στόχο την περικοπή των δαπανών τους και μεγιστοποίηση του κέρδους τους, μέσα από τον επαναπροσδιορισμό των εσωτερικών διαδικασιών και διεργασιών τους. Λόγω της μείωσης του κόστους της νέας τεχνολογίας ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, μια στρατηγική που τους επιτρέπει μέσα από την χρήση λογισμικού να μάθουν τις καταναλωτικές συνήθειες και τις ανάγκες των πελατών τους, να τις καταγράψουν και να τις αναλύσουν καθώς και να σχεδιάσουν μια πελατοκεντρική στρατηγική και να την υλοποιήσουν. Κύριος στόχος της εργασίας είναι μέσα από την μελέτη περιπτώσεων και της σχετικής βιβλιογραφίας, να εντοπιστούν παράγοντες που συμβάλουν στην επιτυχία αλλά και την αποτυχία εγκατάστασης τέτοιων συστημάτων. Τα αποτελέσματα που βρήκαμε ποικίλουν ανάλογα με το είδος της επιχείρησης και από τα λοιπά συστήματα που χρησιμοποιεί κάθε εταιρία. Μερικοί από αυτούς τους παράγοντες είναι η δέσμευση της διοίκησης, η ολοκλήρωση των συστημάτων της επιχείρησης και η εκπαίδευση του προσωπικού. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η πληθώρα του υλικού που είναι διαθέσιμο προς μελέτη ενώ βασικός περιορισμός ήταν το μικρό πλήθος περιπτώσεων που μελετήθηκαν. el
dc.format.extent 69 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ el
dc.subject.ddc 658.812 el
dc.title Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας εγκατάστασης συστήματος CRM el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων el
dc.subject.keyword Λογισμικό CRM el
dc.subject.keyword Παράγοντες επιτυχίας/αποτυχίας el
dc.subject.keyword Μελέτες περίπτωσης el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές