Καταγραφή και αξιολόγηση των διαδικτυακών πρωτοβουλιών των εταιριών παροχής υπηρεσιών logistics: η περίπτωση των εταιριών ταχυμεταφοράς

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φωλίνας, Δημήτριος
dc.contributor.author Μαυροματίδης, Μιχαήλ
dc.date.accessioned 2015-09-21T15:52:38Z
dc.date.available 2015-09-21T15:52:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1892
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε το θέμα της αξιολόγησης των διαδικτυακών υπηρεσιών των επιχειρήσεων ταχυμεταφοράς στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό, το θέμα προσεγγίστηκε τόσο θεωρητικά, όσο κι εμπειρικά. Οι επιχειρήσεις ταχυμεταφοράς ανήκουν στον κλάδο των logistics κι ιδιαίτερα στους παρόχους third-party logistics. Τα logistics είναι μία έννοια η οποία είναι σχετικά πρόσφατη κι έχει συντελέσει στη λήψη αποφάσεων αποδοτικά, ώστε να μειώνει το κόστος των επιχειρήσεων, επεμβαίνοντας αποτελεσματικά στην εφοδιαστική αλυσίδα. Όμως, στην Ελλάδα, η πρόσφατη κρίση φαίνεται να αλλάζει τη δομή του κλάδου, καθώς έχει επηρεάσει την οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων, αλλά και τις έχει κάνει περισσότερο επιλεκτικές ως προς τους πελάτες, παρέχοντας μόνο βασικές υπηρεσίες. Ως προς τις διαδικτυακές υπηρεσίες και ιστότοπους, εξετάστηκαν οι επιχειρήσεις UPS, DHL, TNT, ACS, SPEEDEX, Γενική Ταχυδρομική και ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ΕΛΤΑ. Όπως φάνηκε, υπηρεσίες online αποστολής δε διαθέτουν η ACS και η ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ΕΛΤΑ. Το θέμα διερευνήθηκε κι εμπειρικά, μέσω της ανάλυσης ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε 100 εργαζομένους επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως όλοι οι ερωτηθέντες γνωρίζουν τις επιχειρήσεις ACS και SPEEDEX, ενώ κανείς δε δήλωσε πως γνωρίζει την HELLENIC AIR COURIER. Ως προς την αξιολόγηση των υπηρεσιών, φαίνεται πως σε σχέση με τις UPS και DHL που κλήθηκαν να αξιολογήσουν στη συνέχεια, οι υπόλοιπες επιχειρήσεις υστερούν ως προς τις υπηρεσίες και την επάρκεια των πληροφοριών τους. Στη βάση αυτή, θα πρέπει να γίνουν σημαντικές βελτιώσεις στις επιχειρήσεις ταχυμεταφοράς, ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν στις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν. el
dc.format.extent 87 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΔΙΚΤΥΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658 el
dc.title Καταγραφή και αξιολόγηση των διαδικτυακών πρωτοβουλιών των εταιριών παροχής υπηρεσιών logistics: η περίπτωση των εταιριών ταχυμεταφοράς el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Logistics el
dc.subject.keyword Εφοδιαστική αλυσίδα el
dc.subject.keyword Διαδικτυακές Υπηρεσίες (Web Services) el
dc.subject.keyword Courier el
dc.subject.keyword Ταχυμεταφορές el
dc.subject.keyword 3PL el
dc.subject.keyword Ελλάδα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές