Περίληψη:
Το ίντερνετ και η ανάπτυξη του web έχει φέρει μια επανάσταση στην
επικοινωνία και ιδιαίτερα στις επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του
διαδικτύου στις μέρες μας εμφανίσει και άλλες μορφές εμπορίου όπως είναι αυτό του
ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η παρούσα εργασία ξεκινάει με βιβλιογραφική επισκόπηση. Αναφέρεται στο
διαδίκτυο και πως αυτό υπάρχει στην χώρας μας αλλά και στην ανάπτυξη του web.
Έπειτα, γίνεται λόγος για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις μορφές του καθώς και τα
πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Επιπλέον, αναλύονται οι γενιές των
ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και οι τρόποι πληρωμής. Τέλος παρατίθενται
κάποια στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και πως την επηρεάζει.
Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει την μεθοδολογία της έρευνας. Η έρευνα
έχει γίνει στον νομό Πιερίας σε 15 καταστήματα που ήταν φυσικά και ανέπτυξαν και
το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας και τα
παραθέτει σε πίνακες και σχεδιαγράμματα για την καλύτερη κατανόησή τους.
Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα όλης της
εργασίας καθώς και κάποιους προβληματισμούς.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα διαδεδομένο μέσω εμπορίου που
πραγματοποιείται με τη βοήθεια του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλές κατηγορίες
ηλεκτρονικού εμπορίου με το πιο διαδεδομένο αυτό που ο πελάτης αγοράζει από ένα
ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολλά
με κυριότερα την άμεση εξυπηρέτηση του χρήστη και τις χαμηλές τιμές.