Περίληψη:
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγικής προσέγγισης του θέματος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (γνωστό και ως e-commerce) και συγκεκριμένα των βασικών αρχών που το διέπουν καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που το καθορίζουν. Στην εργασία αυτή κρίνεται σημαντικό να αναδειχτούν οι εφαρμογές του όπως είναι το TAXISnet και το E-banking.
Το παρόν θέμα έχει καλυφτεί σφαιρικά χωρίζοντας την εργασία μας σε 3 θεματικές ενότητες.
Η πρώτη ενότητα αναφέρεται σχετικά με τον ορισμό και τα είδη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου γενικότερα.
Η δεύτερη ενότητα αφορά τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα στον οποίο χρησιμοποιείτε το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Εκεί περιγράφεται το TAXISnet και οι υπηρεσίες που προσφέρει τόσο στους πελάτες όσο και στις επιχειρήσεις.
Στη τρίτη και τελευταία ενότητα αναφέρεται το e-Banking, που λειτουργεί στις τράπεζες και βοηθάει τους χρήστες να εξυπηρετούν τις ανάγκες τους ευκολότερα μέσω διαδικτύου.