Περίληψη:
Η εργασία αυτή χωρίζεται σε έξι θεματικές ενότητες. Θα αναφερθούν και θα αναπτυχτούν έρευνες και μελέτες μεγάλων επιστημόνων σχετικά με τον όρο Χρηστικότητα, ο οποίος είναι και η ραχοκοκαλιά της μελέτης, καθώς είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που καθορίζει την ύπαρξη και την ίδια την χρησιμότητα κάποιας ιστοσελίδας. Θα μιλήσουμε για την αξιολόγηση των ιστοτόπων, τις διάφορες κατηγορίες που την απαρτίζουν. Πως αλληλεπιδρά ο ανθρώπινος εγκέφαλος με την ηλεκτρονική διεπαφή και ποιες παραμέτρους θα πρέπει να προσέξουμε σχεδιάζοντας τέτοια συστήματα; Επίσης ποια είναι η ψυχολογική επίδραση που έχουν πάνω μας διάφορα χρώματα όπως άσπρο, μπλε, καφέ και πράσινο; Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που επίσης θα απαντηθούν, Η τελευταία θεματική ενότητα περιλαμβάνει το πρακτικό κομμάτι. Την δημιουργία, δηλαδή, ενός ερωτηματολόγιου ούτος ώστε να συμπληρωθεί από διαφόρους χρήστες και σε δεύτερο στάδιο να εξαχθούν δεδομένα τα οποία θα μας ωθήσουν στην γνώση και τον εντοπισμό των χαρακτηριστικών εκείνων που λειτουργούν σε απόλυτη ίσως αρμονία με τον μέσο όρο χρηστών του Διαδικτύου.