Περίληψη:
Αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο τρόπος που λειτουργεί η βιομηχανία της μόδας σε επίπεδο καταστημάτων λιανικής πώλησης όπως επίσης και οίκων μόδας των σχεδιαστών και των κινδύνων που φαίνεται να απειλούν τη βιώσιμη ύπαρξη αυτού του χώρου.
Στην πρώτη περίπτωση σκοπός ήταν να γίνει μια καταγραφή όλου του κύκλου που ακολουθείται, από το σημείο να βρεθούν τα διάφορα στοιχεία που θα αποτελέσουν τις νέες προτάσεις της μόδας, μέχρι τον τρόπο που αυτά τα προϊόντα θα παραχθούν και θα τοποθετηθούν στα καταστήματα, αποτέλεσμα της στρατηγικής της κάθε εταιρείας. Η συγκέντρωση των απαραίτητων πληροφοριών έγινε μέσα από βιβλιογραφία, και διαδικτυακές πηγές.
Τέλος, με τη χρήση ερωτηματολογίου, έγινε μια έρευνα για να σχηματίσουμε μια εικόνα για την κατάσταση των προϊόντων υψηλής ραπτικής στην ελληνική αγορά.